استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس

به گزارش تا بینهایت، هیوستون تگزاس با ساختمانی مدرن، به زودی این امکان را فراهم می کند تا در استخر شیشه ای طبقه چهل و دوم و در آسمان هیوستون شنا میسر شود. با خبرنگاران همراه باشید.

استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس

مارکت اسکور تاور (Market Square Tower) یا برج مربعی خرید یکی از ساختمان های پر سر و صدا در خیابان پرنستون 777 شهر هیوستون تگزاس است که با وجود اینکه هنوز به بهره برداری نرسیده، در چند روز اخیر با انتشار تصاویری از استخر شیشه ای آن در کانون توجه همگان قرار گرفته است. این برج که جلوه نوی به نمای مرکز شهر هیوستون می دهد، با استقبال گسترده ای برای اجاره واحدهایش روبرو شده است.

قیمت اجاره واحدهای این ساختمان از کمتر از 2000 دلار آغاز شده و تا 18٬715 دلار برای هر ماه اجاره پنت هاوس افزایش می یابد. در طبقه آخر این برج مرتفع، استخری واقع شده است که به آن لقب استخر آسمان داده اند.

این استخر که در طبقه چهل و دوم مارکت اسکور تاور قرارگرفته، به حدود 3 متر (100 فوت) نیز بالکن داشته و بخشی از آن خارج از محدوده زیربنای ساختمان قرار گرفته است. جنس شیشه به کار رفته در این استخر بسیار محکم بوده و و ضخامتی بیش تر از 20 سانتی متر (به اندازه 8 اینچ) دارد. این ویژگی منحصربه فرد، به گردشگران فرصت می دهد تا استخر بر فراز خیابان پرس تون، در آب قدم بزنند.

استخر شیشه ای بر فراز این برج تنها ویژگی آن نیست، مارکت اسکور تاور امکانات بی نظیر دیگری همچون فضای شبیه ساز بازی گلف، سونا، زمین بسکتبال، تئاتر، محل بازی مخصوص بچه ها و محل سرگرمی های ویژه بزرگسالان را از خود ارائه می دهد.

طراحی این ساختمان را جکسون و رایان معماران مستقر در هیوستون انجام داده و پیاده سازی و ساخت برج را نهاد سرمایه گذاری برانچ وود برعهده دارد.

مدیر این شرکت اذعان دارد، که طراحی و اجرای طرح این ساختمان با دقت فراوانی اجرا شده تا ساکنان این برج فوق مدرن، سبکی سیاقی نو از زندگی در هیوستون را تجربه کنند.

طراحان این بنا همچنین برای آن ها که از ارتقاع می ترسند، نیز استخر شیشه ای دیگری در طبقه چهارم ساختمان تدارک دیده اند.

منبع: کجارو / chron.com
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1976

به "استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر شیشه ای در طبقه چهل دوم، شنا در آسمان هیوستون تگزاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید