افزایش 30 درصدی مصرف آب در کرمانشاه

به گزارش تا بینهایت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه بیماری کرونا باعث افزایش سرانه مصرف آب تا بیش از 200 لیتر شده است، گفت: میانگین افزایش مصرف آب در استان 30 درصد است.

افزایش 30 درصدی مصرف آب در کرمانشاه

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش ، علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: همکاران ما در شرکت آبفای استان، برای آنکه در این شرایط که مردم برای عمل به توصیه های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا احتیاج به شست و شوی دست با آب و صابون و حفظ بهداشت دارند در دسترسی به آب دچار مضیقه نشوند، برنامه های کوتاه مدتی از جمله؛ جابجایی خطوط، اتصال مخازن و در برخی نقاط اجاره و تجهیز چاه های جدید را در دستور کار قرار داده اند.

او گفت: خوشبختانه این تمهیدات باعث شده تا این لحظه مسئله ای در تأمین آب شرب در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه با تأکید بر اینکه برای عبور از بحران احتیاج به همراهی و همکاری مردم داریم، از مشترکان خواست باتوجه به در پیش بودن گرما و فصل تابستان و احتمال افزایش مصرف، برای آنکه مسئله ای در افت فشار و یا احیانا قطعی آب نداشته باشیم با رعایت الگوی مصرف یاری کنند تا تابستان پیش رو را با کمترین مشکل پشت سر بگذاریم.

او با بیان اینکه با ادامه فرایند کنونی مصرف آب، حتما دچار مشکل خواهیم شد از شهفرایندان خواست تا با مدیریت مصرف، سرانه مصرف آب را به کمتر از 170 لیتر برسانند تا تابستان کم مسئله ای را به لحاظ تأمین آب داشته باشیم.

او در سرانجام تأکید کرد: سامانه 122 حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت شبانه روز در خدمت شهفرایندان است تا حوادث شبکه های آب یا فاضلاب را جهت رسیدگی و برطرف مشکل، گزارش کنند.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 910

به "افزایش 30 درصدی مصرف آب در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 درصدی مصرف آب در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید