انگلیس مشاوران نظامی به عراق اعزام می نماید

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: وزیر دفاع انگلیس که به بغداد سفر نموده است از تصمیم این کشور برای اعزام نیروهای نظامی برای آموزش سربازان عراقی اطلاع داد.

انگلیس مشاوران نظامی به عراق اعزام می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر دفاع انگلیس از تصمیم این کشور برای اعزام نیروهای نظامی به عراق اطلاع داد.

مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس به بغداد سفر نموده و با مسئولان عراقی درباره روابط دوجانبه و راه های مبارزه با داعش رایزنی کرد. فالون همچنین گفته است کمکهای خود را به دولت عراق در مبارزه با داعش افزایش خواهند داد.

فالون روز چهارشنبه در بغداد با حیدر العبادی نخست وزیر عراق ملاقات کرد. فالون- که سفر وی به دلایل امنیتی اعلام نشد- روز سه شنبه با خالد العبیدی همتای عراقی خود نیز ملاقات کرد.

مقامات انگلیسی پیش از این حضور دوباره نیروهای خود در عراق را رد نموده و تنها به مشارکت با ائتلاف در حملات هوایی بسنده نموده بودند. با این حال

رسانه های این کشور طی روزهای اخیر از اعزام شماری از افسران نظامی این کشور به عراق برای آموزش شیوه های مقابله با عناصر داعش به نیروهای نظامی این کشور اطلاع دادند.

بنابه اعلام این رسانه ها، شمار زیادی از افسران انگلیسی قرار است در مقر نیروهای آمریکایی در بغداد مستقر شوند و به عنوان مستشار نظامی نیروهای ارتش عراق فعالیت نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 644

به "انگلیس مشاوران نظامی به عراق اعزام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس مشاوران نظامی به عراق اعزام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید