ببینید؛ از بتل پس رایگان سیمز 4 رونمایی شد

به گزارش تا بینهایت، اگرچه استودیوی سازنده سیمز (The Sims) در حال حاضر در حال کار روی نسخه بعدی سری، Project Rene است، اما این بدان معنا نیست که آن ها برای اعمال تغییرات بزرگ در نسخه چهارم سری زمان نمی گذارند چرا که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) به تازگی اعلام نموده است که رویداد هایی با زمان محدود برای سیمز 4 در راه است.

ببینید؛ از بتل پس رایگان سیمز 4 رونمایی شد

این رویداد ها به بازیکنان برای ورود روزانه با آیتم ها، ویژگی ها و موارد رایگان پاداش می دهد. فونت (Font)، یکی از طراحان ارشد بازی بیان نموده که رویداد های نو بر فراهم کردن فرصت های نو به بازی شما متمرکز است:

اولین رویداد بازی با نام The Sims 4 Happy at Home Login Event به تازگی شروع شده و قرار است به مدت چهار هفته اجرا گردد. این رویداد حاوی تعدادی آیتم است که به ایجاد یک فضای راحت برای سیم های شما یاری می نماید و بعلاوه ویژگی Practice Makes Perfect که به سیم های شما امکان می دهد تا مهارت ها را سریع تر یاد بگیرند، را فراهم می نماید. بعلاوه به صورت مرتب فهرست آیتم ها به روز می گردد.

با توجه به اینکه سیمز 4 به خاطر بسته های الحاقی در حال توسعه و گران خود شناخته شده است، استودیوی سازنده به بازیکنان اطمینان داده است که تمام موارد موجود در رویداد ها کاملا رایگان هستند. به گفته فونت، تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که خود را با این رویداد درگیر نمایند. با این حال، فونت بعلاوه شرح داد که الزامات باز کردن قفل آیتم ها، متفاوت خواهد بود. در حالی که Happy at Home فقط به ورود بازیکنان احتیاج دارد، بعضی از رویداد ها ممکن است بازیکنان را به تکمیل اهداف مختلف کند.

فونت بعلاوه شرح داد که برای دریافت جوایز، ورود روزانه به بازی کافی است و اگر بازیکنی نتواند خود را به رویداد برساند، می تواند هشت روز پشت سرهم وارد بازی گردد تا قفل جوایز را باز کند. با در نظر گرفتن این موضوع، Happy at Home باید تا هفته اول جولای اجرا گردد. الکترونیک آرتز هنوز اعلام ننموده است که چه رویدادی در ادامه خواهد آمد یا رویداد ها تا کی ادامه خواهند شد. در هر صورت می توانید در ادامه ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1403 بروزرسانی: 17 خرداد 1403 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2300

به "ببینید؛ از بتل پس رایگان سیمز 4 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از بتل پس رایگان سیمز 4 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید