برگزاری نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

به گزارش تا بینهایت، نشست شورای اداری دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین با حضور رئیس واحد قزوین و استان، رئیس واحد تاکستان، مدیرکل بازرسی منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار گردید.

برگزاری نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین،نشست شورای اداری دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین با حضور محمدرضا خانمحمدی، رئیس واحد قزوین و استان، رضا شعبان نژاد، رئیس واحد تاکستان، علیرضا محمدپور مدیرکل بازرسی منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا برگزار گردید.

در این نشست که با رعایت کامل نکات بهداشتی همراه بود، محورهای مختلفی به منظور هماهنگی و پیشبرد اهداف آموزشی و اداری دانشگاه های آزاد اسلامی استان قزوین مورد بحث و گفت و گو نهاده شد.

استفاده حداکثری از ظرفیت آموزشی استادان، توجه به مسایل فرهنگی، مسایل مربوط به نیروی انسانی و نظام پرداخت، تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی در تمامی امور، تاکید بر ساختارسازی در بخش های مختلف دانشگاه و ... از جمله مسائلی بود که مطرح و پیرامون آن ها تصمیم گیری شد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1213

به "برگزاری نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید