بیوگرافی دنیس جیمز، بدنساز معروف دنیا

به گزارش تا بینهایت، دنیس جیمز بدنساز مطرح دنیا، متولد کشور آلمان است و تابعیت دوگانه آلمانی آمریکایی دارد. با دنیس جیمز بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی دنیس جیمز، بدنساز معروف دنیا

دنیس تایرون جیمز (Dennis Tyron James ( متولد 31 ام ماه می 1966 در شهر هایدلبرگ آلمان است. وی از حامیان و هواداران لیگحرفه ای IFBB درآلمان است. ( IFBB در حقیقت لیگ حرفه ای یک سری از بدنسازان و اشخاصی است که درزمینه تناسب اندام فعالیت می نمایند و به نوعی رقابت و حوادث در آن مطرح می شود که درمجموع به عنوان یک فصل رقابتی شناخته می شود.)

دنیس جیمز در هایدلبرگ آلمان بهعنوان یک آفریقایی آمریکاییِ GIمتولد شد. (آفریقاییآمریکایی اشاره به سیاه آمریکایی و یا آفریقایی-آمریکایی دارد و به گروهی ازشهروندان و ساکنان ایالات متحده آمریکا اطلاق می شود که با اصل و نسب هستند و درکل به یک جمعیت بومی اشاره دارد. این گروه گاها تفنگداران آمریکا و ملوانان دریاییاز کشورهای جنوب صحرای آفریقا هستند.) ( GI یک اسم مورد استفاده برای توصیف سربازانارتش ایالات متحده آمریکا و اعضای ارتش نیروی هوایی ایالات متحده در هایدلبرگ آلماناست.)

دنیس جیمز آموزش بدنسازی رازمانی که تنها 18 سال داشت آغاز کرد. جیمز برنده مسابقات بینالمللی قهرمانی جنوب آلمان در سال 1985 شد و همچنین سال بعد یعنی 1986 به عنوان برنده جایزه عظیم بین المللیآلمان انتخاب گشت و در همان سال نیز عنوان قهرمانی ایالت نیویورک آمریکا را بدست آورد. امادنیس جیمز آموزش خود را متوقف کرد چرا که او واجد شرایط برای پیوستن به تیم ملیآلمان نبود و نمی توانست تابعیت آلمانی داشته باشد. بنابراین او آلمان را ترک کرد،ولی در سال 1990 دوباره به آلمان بازگشت.

اولین رقابت جیمز در کمیته ملی بدن سازی ( NPC) در ایالات متحده آمریکا در سال 1996 صورت گرفت که در آن رقابت در صندلی سیزدهم نهاده شد. در سال 1999، او در شب اول رقابت قهرمانان صندلی چهاردهم را کسب کرد. در سال بعد یعنی سال 2000، در اولین حضور خود در مسابقات آرنولد کلاسیک در طی رقابت ها به صندلی چهارم دست یافت.او برای اولین بار در سال 2000 آقای المپیا (آقای المپیا عنوان اعطا شده به برنده مسابقه بدنسازی مردان حرفه ای است که در طول سال توسط فدراسیون بین المللی بدنسازی برگزار می شود.) شد. جایی که قبلا رتبه یازدهم را کسب نموده بود. در سال 2003 دنیس جیمز با هفت آقای المپیای دیگر به رقابت پرداخت که در آن رقابت توانست رتبه چهارم را کسب کند.

دنیس جیمز آمریکایی است یا آلمانی؟

دنیس جیمز تابعیت دوگانه بین ایالات متحده و آلمان دارد. پدر او یک جی آی ( GI) آمریکایی در ارتش بود و این در حالی بود که در آلمان زندگی می کرد. مادر جیمز آلمانی بود. همسر جیمز تایلندی است و دنیس جیمز با همسرش در تایلند زندگی می نماید. او در آنجا زندگی خیلی خوبی دارد، هزینه زندگی در تایلند احتمالا یکی از دلایل زندگیجیمز در آنجاست.

رابطه محبت آمیز دنیس جیمز با بیت الله عباسپور

بعد از فوت مرحوم بیت الله عباسپور، دنیس جیمز برای همدردی با مردم ایران ویدئویی بر روی صفحه فیسبوک خود منتشر کرد که در آن مرحوم عباسپور آواز زیبایی می خواند.

فیلمی که دنیس جیمز از بیت الله عباسپور بر صفحه فیس بوک خود منتشر کرد

فیگور گیری دنیس جیمز

فیگور گیری دنیس جیمز

آلبوم عکس دنیس جیمز

ترجمه و گردآوری: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 872

به "بیوگرافی دنیس جیمز، بدنساز معروف دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیوگرافی دنیس جیمز، بدنساز معروف دنیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی دنیس جیمز، بدنساز معروف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید