ثبت رکورد هایی جدید برای کلوپ و لیورپول در شب پیروزی مقابل نیوکاسل

به گزارش تا بینهایت، تیم فوتبال لیورپول و سرمربی آلمانی اش در شب کسب پیروزی در هفته نوزدهم لیگ برتر رکوردهای جدیدی را به ثبت رساندند.

ثبت رکورد هایی جدید برای کلوپ و لیورپول در شب پیروزی مقابل نیوکاسل

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال لیورپول امشب (چهارشنبه) در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس موفق شد میهمانش نیوکاسل را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد و به لطف شکست منچسترسیتی در خانه لسترسیتی، حاشیه امنیتش در صدر جدول رده بندی رقابت ها را به شش امتیاز افزایش دهد.

این اما تنها دستاور قرمزپوشان مرسی ساید در این بازی نبود. این یکصدمین پیروزی یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در این تیم بود، رکوردی که او در زمانی کوتاه تر از اسطوره های باشگاه باب پیسلی و بیل شنکلی - دو فردی که مجموعاً 9 قهرمانی در لیگ و سه قهرمان اروپایی کسب کردند - به ثبت رساند.

کلوپ یکصدمین پیروزی اش در لیورپول در بازی های رسمی را در یکصدوهشتادویکمین بازی که راهنمایی این تیم را برعهده داشت، کسب کرد. این در حالی است که شنکلی در 186 بازی و پیسلی در 183 بازی 100 پیروزی کسب نموده بودند. با این حال هنوز دو مربی در تاریخ لیورپول زودتر از کلوپ پیروزی های شان را سه رقمی کردند. یکی از آنها رافائل بنیتس است که این رکورد را در 174 بازی ثبت کرد و دیگری کنی دالگلیش است که پیروزی های او در یکصدوپنجاه ونهمین بازی اش 100 تایی شد.

رکورد دیگری که امشب برای لیورپولی ها به ثبت رسید مربوط به حاشیه امنیت آنها در صدر جدول می گردد. از روز دوم ماه نوامبر سال 2002 یعنی 16 سال پیش، سابقه نداشته است که لیورپول با شش امتیاز فاصله با تیم دوم، صدرنشین جدول گردد، اما چهارشنبه شب این اتفاق رخ داد. در آن فصل لیورپولی ها در 12 هفته نخست لیگ برتر شکست نخوردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 121

به "ثبت رکورد هایی جدید برای کلوپ و لیورپول در شب پیروزی مقابل نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد هایی جدید برای کلوپ و لیورپول در شب پیروزی مقابل نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید