حضور دوباره سرمربی تیم ملی در سازمان لیگ، مهدی: اسکوچیچ به اردوهای بلند مدت اعتقادی ندارد

به گزارش تا بینهایت، شانسی که ما داریم آقای اسکوچیچ سال ها در لیگ برتر فعال بوده و با مسائل مربیان و تیم ها در جریان است و خوشبختانه به اردوهای بلندمدت نیز اعتقاد ندارد.

حضور دوباره سرمربی تیم ملی در سازمان لیگ، مهدی: اسکوچیچ به اردوهای بلند مدت اعتقادی ندارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شانسی که ما داریم آقای اسکوچیچ سال ها در لیگ برتر فعال بوده و با مسائل مربیان و تیم ها در جریان است.

به گزارش فارس، سهیل مهدی در گفت وگو با رادیو تهران در رابطه با برنامه ریزی های لیگ و هماهنگی ها با سرمربی تیم ملی گفت: با آقای اسکوچیچ در جلسه هستم و مقدماتی را برای خاتمه لیگ داشته ایم که حداقل تداخل را با برنامه تیم ملی داشته باشند.

وی اضافه کرد: شانسی که ما داریم آقای اسکوچیچ سال ها در لیگ برتر فعال بوده و با مسائل مربیان و تیم ها در جریان است و خوشبختانه به اردوهای بلندمدت نیز اعتقاد ندارد.

مهدی در خصوص تعطیلی بازی های لیگ در تاریخ 28 اسفند تا 14 فروردین مطرح کرد: برنامه خیلی فشرده ای داریم و نمی توانیم آن را تغییر بدهیم ما حتی یک روز بازی را نمی توانیم جابه جا کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در رابطه با به تعویق افتادن بازی ها به دلیل بارش باران و آلودگی هوا، گفت: خدا را شکر که روزهای آلوده کم اما بارش های زیادی داشتیم، در حال کوشش هستیم تا طرحی را تصویب کنیم که تعویق افتادن در بازی ها را حذف کنیم به صورت مثال اگر در شهری مسئله ای پیش بیاید به شهر دیگر برویم تا در تقویم بازی ها تداخلی پیش نیاید، اما به خاطر وسعت و جغرافیای کشور شاید در همان روز نشود جابه جا شویم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 793

به "حضور دوباره سرمربی تیم ملی در سازمان لیگ، مهدی: اسکوچیچ به اردوهای بلند مدت اعتقادی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دوباره سرمربی تیم ملی در سازمان لیگ، مهدی: اسکوچیچ به اردوهای بلند مدت اعتقادی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید