خبرنگاران مهریه حمایتی آغازی متفاوت برای زوج قوچانی

به گزارش تا بینهایت، مشهد- خبرنگاران- زوج جوان قوچانی در هفته اول زندگی مشترک خود با قبول حمایت از پنج کودک زیرپوشش بهزیستی این شهرستان و آغازی متفاوت ، زندگی خود را شیرین تر کردند.

خبرنگاران مهریه حمایتی آغازی متفاوت برای زوج قوچانی

نوعروس قوچانی در هفته اول ازدواج خود بخشی از مهریه اش را از همسرش مطالبه نموده و داماد جوان با همراهی نوعروس پنج کودک زیرپوشش بهزیستی این شهرستان را برای سرپرستی انتخاب و قسمتی از دین خود را به همسر در ابتدای زندگی ادا کرد.

این نوعروس روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: هدف من علاوه بر مشخص مهریه حداقلی، یاری به تعدادی از بچه ها بی سرپرست بود.

وی که خواست نامش ذکر نشود اضافه نمود: خواست ما سرپرستی از نوزادان بی سرپرست تا 18 سالگی آنها بود اما از آنجایی که بهزیستی قوچان فاقد شیرخوارگاه بود، حمایت از پنج کودک را به عهده گرفتیم.

وی ادامه داد: مهریه من 59 سکه به نام امام زمان (عج)، حمایت داماد از پنج نوزاد یتیم تا سن 18 سالگی و تهیه و اهدای تجهیزات پزشکی به یکی از مراکز درمانی است که تصمیم گرفتیم در همین روزهای ابتدایی قسمتی از آن را اجرایی کنیم.

این نوعروس گفت: امیدوارم نوعروسان دیگر هم با توجه به بچه ها بی سرپرست در این جهت قدم بردارند و هیچ نگرانی بایت هزینه ها نداشته باشند چون خداوند روزی این بچه ها را تامین خواهد نمود.

سرپرست اداره بهزیستی قوچان نیز به خبرنگار خبرنگاران گفت: این زوج جوان در اقدام خداپسندانه حمایت از پنج کودک زیرپوشش این اداره را به انتخاب خود قبول کردند که همگی این بچه ها در مقطع ابتدایی تحصیل می نمایند.

ربابه خلیل آبادی با بیان اینکه این زوج قوچانی متعهد به حمایت از این بچه ها تا سن 18 سالگی شده اند اضافه نمود: 2 نفر از آنان دختران بی سرپرست بوده و سه کودک دیگر نیز معلول می باشند که یکی از آن ها دختر و دو کودک دیگر پسر هستند.

شهرستان قوچان با 180 هزار نفر جمعیت در 137 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 907

به "خبرنگاران مهریه حمایتی آغازی متفاوت برای زوج قوچانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهریه حمایتی آغازی متفاوت برای زوج قوچانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید