خبرنگاران وزش باد پدیده غالب روزهای آینده در آذربایجان غربی است

به گزارش تا بینهایت، ارومیه-خبرنگاران- رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: وزش باد با سرعت 80 کیلومتر برساعت و کاهش دما پدیده غالب در استان طی روزهای آینده هفته است.

خبرنگاران وزش باد پدیده غالب روزهای آینده در آذربایجان غربی است

مهدی صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: طی روز گذشته نیز وزش باد با سرعت 61 کیلومتر برساعت در اشنویه گزارش شده است.

وی ادامه داد: بارش های پراکنده نیز همراه با افزایش ابر برای استان با گذر امواج کم دامنه از منطقه تا خاتمه هفته پیش بینی می گردد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از روز پنجشنبه به بعد دمای هوا در استان رو به کاهش می گذارد ولی این اتفاق موقتی است و از ابتدای هفته آینده فرایند افزایش دما شروع می گردد.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته دمای هوای استان فرایند افزایشی داشت، بیان نمود: در این مدت، ارومیه مرکز استان دمایی بین مثبت 10 و منفی یک درجه سانتی گراد داشت و شهرستان چالدران با دمای منفی سه درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.

به گزارش خبرنگاران آذربایجان غربی در هفته گذشته شاهد بارشهایی مطلوب به شکل برف و باران بوده که کل استان را پوشش داد و بیشترین میزان آن در پلدشت با 43 میلی متر بارش بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1528

به "خبرنگاران وزش باد پدیده غالب روزهای آینده در آذربایجان غربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزش باد پدیده غالب روزهای آینده در آذربایجان غربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید