خبرنگاران 983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند

به گزارش تا بینهایت، قزوین - خبرنگاران - مدیر شعب بانک مسکن قزوین از افتتاح حساب 983 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان اطلاع داد و گفت: بانک مسکن به عنوان بانک عامل در پرداخت تسهیلات این طرح، تامین اقتصادی احداث پروژه های یاد شده را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

خبرنگاران 983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سیداصغر حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا به امروز در استان قزوین 120 میلیارد و 500 میلیون و 688 هزار ریال واریزی داشته اند.

وی با بیان اینکه تا به امروز برای 2 هزار و 395 واحد طرح اقدام ملی مسکن تامین اعتبار شده، افزود: از این تعداد، 1200 واحد توسط ستاد اجرایی فرمان امام، یک هزار و 95 واحد توسط اداره کل راه و شهرسازی و 100 واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مورد احداث قرار می گیرد.

این مسوول امور بانکی گفت: بانک مسکن به منظور اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در تمامی شهرها و مناطق استان آماده است تا ضمن استفاده از تمامی ظرفیت های خود، با استفاده از تجربه حاصل شده از محل تامین اقتصادی مسکن مهر، گام های موثری را در راستای فراوری انبوه مسکن و در قالب این طرح ملی بردارد.

حسینی با اشاره به برنامه ریزی این بانک برای اجرای هرچه بهتر طرح اقدام ملی مسکن در استان، یادآور شد: هم اکنون این طرح توسط اداره کل راه شهرسازی در مرحله پالایش و معرفی متقاضیان به بانک جهت افتتاح حساب و تکمیل موجودی است.

مدیر شعب استان بانک مسکن قزوین افزود: رسالت اصلی این بانک، خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه، به خصوص اقشار کم درآمد است تا جایی که تا به امروز بانک مسکن در این حوزه 31 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سطح استان پرداخت نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1042

به "خبرنگاران 983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 983 متقاضی اقدام ملی مسکن در قزوین افتتاح حساب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید