خزانه دار فدراسیون بوکس: گفته بودم که به ایران باز می گردم، در مورد شایعه سازان به وسیله قانونی اقدام می کنم

به گزارش تا بینهایت، خزانه دار فدراسیون بوکس گفت: پس از مطرح شدن شایعه مهاجرتم عنوان کردم که به ایران باز می گردم و هفته گذشته به کشور بازگشتم.

خزانه دار فدراسیون بوکس: گفته بودم که به ایران باز می گردم، در مورد شایعه سازان به وسیله قانونی اقدام می کنم

علی قندی پور تهرانی، خزانه دار فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شایعاتی که مبنی بر مهاجرت او مطرح شده بود، گفت: پیش از این نیز عنوان نموده بودم که قطعا به ایران باز می گردم. نمی دانم شایعه پناهندگی من از کجا مطرح شد. واقعا برای حاشیه سازان متاسف هستم و قطعا برای دفاع و حفظ اعتبار خود تمام اقدامات قانونی را انجام می دهم.

وی توضیح داد: وقتی با اعتبار و آبرو یک نفر بازی و به او تهمت ناروا وارد می گردد، نباید به راحتی همه چیز ختم به خیر گردد. اگر قصد بازگشت به ایران را نداشتم، پس از مطرح شدن شایعه مهاجرت، مصاحبه نمی کردم که بگویم به ایران باز می گردم. همان زمان اعلام کردم که به ایران باز می گردم و سه شنبه هفته گذشته نیز طبق برنامه به کشور بازگشتم. در حال حاضر نیز در فدراسیون مشغول کار خود هستم و هیچ مسئله ای وجود ندارد.

قندی پور تهرانی خاط نشان کرد: با وجود محدودیت های اقتصادی بوکس سعی می کنیم همه چیز را مدیریت تا کارها به بهترین نحو انجام گردد. سالیان سال است که در بوکس ایران حضور دارم و همه من را می شناسند. هیچ زمانی با مجموعه فدراسیون بوکس مسئله ای نداشتم.

خزانه دار فدراسیون بوکس در مورد دیدار با معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: روز گذشته (یکشنبه) به همراه حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس و شهریار رحمانی دبیر فدراسیون بوکس جلسه ای با داورزنی داشتیم و در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. با قدرت به کار خود ادامه می دهم و مطمئن باشد در مورد شایعه سازان و دروغ پراکنان به وسیله قانونی اقدام خواهم کرد. باید معین گردد که این خبر دروغ از کجا مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 376

به "خزانه دار فدراسیون بوکس: گفته بودم که به ایران باز می گردم، در مورد شایعه سازان به وسیله قانونی اقدام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خزانه دار فدراسیون بوکس: گفته بودم که به ایران باز می گردم، در مورد شایعه سازان به وسیله قانونی اقدام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید