دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فردا درخوابگاه پذیرش می شوند، تاییدیه سلامت الزامی است

به گزارش تا بینهایت، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:دانشجویان PhD و کارشناسی ارشد ورودی سال96 به قبل که برای سرانجام نامه خود احتیاج به حضور در آزمایشگاه دارند با تایید استاد راهنما و دانشکده مربوطه، می توانند در خوابگاه حضور پیدا نمایند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فردا درخوابگاه پذیرش می شوند، تاییدیه سلامت الزامی است

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی صباغ گل ضمن بیان این مطلب، دارا بودن فرم تاییدیه سلامت برای این دسته از دانشجویان را الزامی عنوان نمود و گفت: دانشجویان می توانند فرم تایید سلامت را از سایت معاونت دانشجویی فرهنگی دریافت و با مراجعه به مراکز جامع خدمات سلامت محل سکونت خود آن را تکمیل و با در دست داشتن آن به خوابگاه مراجعه کنند .

وی توضیح داد: بر این اساس 147 نفر از دانشجویان مقطع phD و کارشناسی ارشد سال 96 به قبل قرار است از فردا شنبه ششم اردیبهشت در خوابگاه ها پذیرش شوند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه نمود: دیگر دانشجویان (به جز دستیاران و اینترن ها) فعلا احتیاج به حضور در خوابگاه ندارند و کلاس هایشان به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه دستیاران و اینترن های دانشگاه علوم پزشکی مشهد از همان ابتدای شیوع ویروس کووید-19 در مراکز درمانی فعال بودند و از خدمات خوابگاهی نیز استفاده می کردند خاطر نشان کرد: در این مدت علاوه بر در نظر دریافت مواد ضدعفونی کننده در ورودی خوابگاهها، راهروها، سالن ها و سرویس های بهداشتی به طور روزانه ضد عفونی شده است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه سرویس های ایاب ذهاب دانشجویان نیز روزانه ضدعفونی می شوند، تاکید نمود: در سلف های دانشجویی غذا به صورت بسته بندی شده به دانشجویان ارائه می گردد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر صباغ گل خاطر نشان کرد: معاونت درمان دانشگاه تعدادی دستگاه تب سنج در اختیار این مدیریت قرار داده است که در ورودی خوابگاه ها قرار است مورد استفاده قرار گیرد. این غربالگری شامل همه افرادی که وارد خوابگاه های دانشجویی می شوند اعم از دانشجویان، پرسنل تاسیسات، خدمات و سرپرستان خوابگاه خواهد شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل های ارائه شده ظرفیت اتاق های خوابگاه ها می بایست به 50 درصد کاهش یابد اظهار کرد: اتاق هایی که قبلا در آن 4 دانشجو اسکان داشتند هم اکنون می بایست در اختیار دو دانشجو قرار گیرد، به همین دلیل به دانشجویان ساکن اتاقهای فوق جهت تخلیه اتاقها اطلاع رسانی شده است و ایشان در صورت تمایل می توانند خود برای جابجایی وسایل شخصی، در خوابگاه حضور بهم رسانند و چنانچه تمایلی به حضور نداشتند این وسایل توسط همکاران اداره خوابگاه به انبار خوابگاه منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 958

به "دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فردا درخوابگاه پذیرش می شوند، تاییدیه سلامت الزامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فردا درخوابگاه پذیرش می شوند، تاییدیه سلامت الزامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید