دموی Tales of Arise در تاریخ 27 مرداد روی تمام پلتفرم ها عرضه می شود

به گزارش تا بینهایت، کمپانی باندای نامکو اعلام کرد نسخه دموی بازی Tales of Arise را در تاریخ بیست و هفتم مرداد ماه بر روی پلی استیشن 5 و 4، سری ایکس باکس و ایکس باکس وان عرضه می کند. این بازی در تاریخ ده سپتامبر (نوزدهم شهریور) برای کنسول های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. بازی یک روز زودتر در تاریخ نه سپتامبر (هجدهم شهریور) در ژاپن بر روی کنسول ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

دموی Tales of Arise در تاریخ 27 مرداد روی تمام پلتفرم ها عرضه می شود

این بازی از طریق تیم مجربی از باندای نامکو ساخته می شود که در خلق مجموعه شناخته شده Tales of Phantasia دخالت داشتند. طراحی هنری و طراحی شخصیت های بازی به دست مینورو ایواموتو انجام می شود، که هم بر روی بازی Berseria فعالیت کرده و هم در ساخت بازی Tales of Zestiria دست داشته است. این اولین باری است که یک نفر دو جایگاه طراح هنری و شخصیت ها را همزمان بر عهده می گیرد.

این عمل در واقع یکی از راهکارهای نامکو برای یکپارچه سازی مضامین بازی های خود و طراحی هنری آن ها بود. علاوه بر این، مانند سایر بازی های گذشته سری Tales، سکانس های انیمه این بازی از طریق استودیویی به نام یوفوتیبل تهیه می شود. این استودیو با ساخت انیمه هایی چون سری فیت (Fate)، باغ گناهکاران (The Garden of Sinners) و شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) نام خود را بر سر زبان ها انداخته است.

بازی Tales of Arise، مانند بازی های قبلی سری، در ژانر اکشن نقش آفرینی ساخته شده، اما گیم پلی آن دچار تحولاتی گشته که به آن نام Linear Motion Battle System اختصاص یافته است. بازی در عوض تأکید بر روی حضور فعال در نبردها و تهاجم، بر روی جاخالی دادن و ضد حمله تمرکز دارد. هرچند برخلاف سایر بازی های گذشته این مجموعه، بازی حالت چند نفره نخواهد داشت که ریسک بزرگی از جانب تیم سازندگان در این بازه زمانی به نظر می رسد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1751

به "دموی Tales of Arise در تاریخ 27 مرداد روی تمام پلتفرم ها عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی Tales of Arise در تاریخ 27 مرداد روی تمام پلتفرم ها عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید