دنبال تغییر زمین تمرین در عربستان هستیم، مرغ فدراسیون یک پا داشت

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد ایران در نخستین ملاقات خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته برابر السد قطر به نتیجه تساوی یک - یک رسید. فولاد که همراه با تیم های گروه چهارم لیگ قهرمانان در ریاض عربستان بازی می نماید، تا دقایق پایانی از السد پیش بود و در نهایت گل تساوی را دریافت کرد.

دنبال تغییر زمین تمرین در عربستان هستیم، مرغ فدراسیون یک پا داشت

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به نتیجه رقم خورد در بازی با السد، اظهار امیدواری کرد که نگاه ها به فولاد به دلیل همگروهی با تیم النصر تغییر نکند. وی همچنین از مسئولان سابق فدراسیون فوتبال به دلیل بستن پنجره جابجایی فولاد انتقاد کرد؛ موضوعی که به زعم آذری عواقبش را در لیگ قهرمانان نشان می دهد.

مشروح گفتگوی آذری در ادامه می آید:

مقابل السد شایسته برد بودیم

بازی سختی با السد برگزار کردیم و شایسته برد بودیم. متاسفانه در لحظات انتهای تمرکزمان کمتر شد. فکر کردیم بازی تمام شده است. وقتی با یک تیم بین المللی مثل السد بازی می کنید نباید تا سوت انتها مسابقه، تمرکز خود را از دست بدهید. از زحمات بچه ها تشکر می کنم. این می تواند درس خوبی باشد که متوجه شوند سطحشان تا کجا رشد نموده و تا انتهای ملاقات باید بجنگند. با این حال به وجود قهرمانانمان افتخار می کنیم.

بررسی السد فوق العاده اجرا شده بود

جواد نکونام نشان داد که در کلاس بین المللی به راحتی می تواند مربیگری کند. بررسی السد و شناخت نقاط ضعف و قوت این تیم فوق العاده اجرا شده بود که از کادر فنی تشکر می کنم. امیدوارم در بازی های بعد قدرتمند ظاهر شویم. ما در گروه وحشتناکی قرار گرفته ایم ولی امیدواریم نماینده شایسته ای برای مردم خوزستان و مردم ایران باشیم.

در گرد و خاک تمرین کردیم

احساس می کنم از وقتی تیم ما از مرحله پلی آف صعود کرد یک مقدار نگاه ها به فولاد تغییر نموده است. حریفانمان می دانند با تیم قدرتمند و سخت کوشی طرف هستند. معضلی که اینجا داریم این است که زمین تمرین ما عوض نشده است. مقامات عربستان زمین هایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی و تمرین معرفی نموده اند که توزیع این زمین ها بر عهده رئیس کمیته مسابقات AFC است. زمین تمرین ما از نظر کیفیت چمن خوب است ولی در منطقه ای باز است و بخصوص در دو روز گذشته که در عربستان طوفان شن بود اذیت شدیم. تمرین آخر که مهم هم بود با گرد و خاک همراه شد.

قول دادند زمین تمرین ما را عوض نمایند

درخواست خود را برای تغییر زمین تمرین به صورت مکتوب هم به AFC فرستادیم و هم به مدیر و ناظر مسابقات گفتیم. هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است. قول دادند زمین تمرین ما را عوض نمایند. فعلاً مشکل خاص دیگری نیست.

عواقب محرومیت فولاد اینجا خودش را نشان می دهد

بزرگترین چالش ما این است که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فاصله زمانی کوتاه انجام می گردد. بسته بودن پنجره جابجایی ما دارد عواقبش را نشان می دهد. به فولاد باوجود تمام دفاعیاتی که انجام دادیم ظلم شد. ممکن است دست نکونام در ادامه مسابقات روی نیمکت خالی تر گردد. شدت و فشردگی بازی ها بالا است. ضریب آسیب دیدگی ها و خستگی ها هم بالاتر می رود و زمانی برای ریکاوری نداریم. نگرانی تحلیل نیروی بچه ها هستم ولی کادر پزشکی و کادر فنی تمهیدات لازم را در نظر می گیرند.

امیدوارم نگاه عربستانی ها به ما عوض نگردد

یکسری لوازم جدید برای ریکاوری خریداری نموده ایم. یکسری مکمل ها را هم باید خریداری کنیم ولی به خاطر قرنطینه بودن امکانش نیست. اینجا آمده ایم تا مبارزه کنیم. الان در گروه النصر هستیم و امیدوارم نگاه عربستانی ها تغییر نکند. دبیر کل فدراسیون عربستان درباره زمین های تمرین گفت که AFC خودش این زمین ها را تقسیم می نماید.

مرغ فدراسیون سابق یک پا داشت

مسئولان سابق فدراسیون فوتبال به حرف ما که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا بودیم گوش نکردند. مرغ آقایان یک پا داشت و فولاد را محروم کردند. الان اگر هم بخواهند نمی توانند برطرف محرومیت نمایند چون دادگاه CAS اجازه نمی دهد. تیم فولاد را در فدراسیون قبل محروم کردند و الان کاسه چه کنم دست گرفته اند. از آقای قنبرزاده دبیر کل فدراسیون تشکر می کنم که این بحث را پیگیری نموده است.

به قول ژاوی با قلبمان بازی می کنیم ولی نمی دانم این قلب چقدر می تپد!

شنبه با الوحده اردن بازی داریم که تیم دست و پا بسته ای نیست. الوحده شب گذشته تیم النصر را در خانه خودش زمین گیر کرد. تمام تیم های این گروه خوب هستند. ژاوی سرمربی تیم النصر هم شب گذشته بعد از بازی با فولاد گفت ایرانی ها با قلبشان بازی می نمایند ولی نمی دانم این قلب چقدر باید بتپد. به هر حال کار سختی داریم ولی ما هم آدم های سر سختی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1596

به "دنبال تغییر زمین تمرین در عربستان هستیم، مرغ فدراسیون یک پا داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال تغییر زمین تمرین در عربستان هستیم، مرغ فدراسیون یک پا داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید