دورتموند تا ماه دسامبر بدون هالند خواهد بود

به گزارش تا بینهایت، مهاجم گلزن تیم فوتبال بوروسیا دورتموند بیش از یک ماه قادر به همراهی هم تیمی هایش نخواهد بود.

دورتموند تا ماه دسامبر بدون هالند خواهد بود

به گزارش خبرنگاران، مارکو رُز سرمربی بوروسیا دورتموند روز گذشته (آدینه) در کنفرانس خبری پیش از ملاقات امروز (شنبه) شاگردانش مقابل آرمینیا بیلفلد در در هفته نهم بوندس لیگای آلمان اطلاع داد ارلینگ هالند به علت مصدومیت از ناحیه عضله خم کننده بالای ران پای خود برای چند هفته غایب خواهد بود، اما حالا خبر می رسد که مدت خانه نشینی این بازیکن طولانی تر خواهد بود.

بر اساس ادعای شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان، ستاره نروژی زردپوشان وستفالن تا ماه دسامبر به دور از ترکیب دورتموند خواهد بود. این بدین معناست که ماشین گلزنی زنبورها حداقل 40 روز به دور از میادین فوتبال خواهد بود و نمی تواند تیم تحت راهنمایی مارکو رُز را همراهی کند.

ارلینگ هالند 21 ساله که در رجحان 3 بر یک دورتموند مقابل ماینتس در هفته هشتم بوندس لیگا با رهایی از مصدومیت عضلانی به ترکیب زردپوشان وستفالن بازگشته بود و دو گل هم در آن بازی به ثمر رساند، دومین مصدومیت خود در این فاصله کوتاه را تجربه می نماید.

این ستاره نروژی که تا به امروز در 69 بازی برای دورتموند به میدان رفته و آمار 70 گل زده را هم به ثبت رسانده است، این فصل نیز آغاز خوبی داشته و در 10 بازی پیروز به ثمر رساندن 13 گل شده و چهار پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1850

به "دورتموند تا ماه دسامبر بدون هالند خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند تا ماه دسامبر بدون هالند خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید