رسیدگی فوری و برطرف مسائل ایثارگران آسیب دیده در زلزله

به گزارش تا بینهایت، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی فوری و برطرف مسائل خانواده های ایثارگران عزیز آسیب دیده در مناطق زلزله زده را صادر کرد.

رسیدگی فوری و برطرف مسائل ایثارگران آسیب دیده در زلزله

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید اوحدی در نامه ای به سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح نموده است: مقتضی است سریعاً نسبت به برطرف مسائل خانواده های عزیز آسیب دیده در مناطق زلزله زده اقدام فرمایید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نامه جداگانه ای خطاب به ملک محمد نجفی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: با توجه به شرایط سخت و شرایط آب و هوای منطقه، هر گونه یاری و مساعدت مورد احتیاج هم با هماهنگی مدیر محترم استان بدون تأخیر عملیاتی و در اختیار استان قرار گیرد.

معاون رییس جمهور در ادامه آورده است: مدیریت بنیاد استان کهگیلویه و بویر احمد در مناطق آسیب دیده حضور داشته و از نزدیک شرایط خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان آسیب دیده را آنالیز و نسبت به برطرف مسائل در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام گردد.

سعید اوحدی همچنین همه معاونت های بنیاد شهید و امور ایثارگران را موظف به همکاری کامل برای برطرف سریع مسائل ایثارگران آسیب دیده گفت.

لازم به ذکر است، با تمهیدات پیش بینی شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حوادثی مانند زلزله، منازل ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث واقع شده است و بخشی از خسارات وارده توسط شرکت بیمه گر جبران خواهد شد.

بر اساس برآورد های اولیه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویر احمد منازل حدود 400 خانواده معظم شهید و ایثارگر در زلزله اخیر این استان خسارت دیده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1482

به "رسیدگی فوری و برطرف مسائل ایثارگران آسیب دیده در زلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی فوری و برطرف مسائل ایثارگران آسیب دیده در زلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید