رنگ لباس کاروان المپیک توکیو برگرفته از پرچم ایران، کمیته داوری بزرگتر می گردد

به گزارش تا بینهایت، کمیته داوری انتخاب طرح لباس کاروان ایران در بازیهای المپیکی توکیو، برای معین طرح نهایی بزرگتر می گردد.

رنگ لباس کاروان المپیک توکیو برگرفته از پرچم ایران، کمیته داوری بزرگتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، کمیته ملی المپیک در حال انتخاب طرح نهایی لباس کاروان ایران برای المپیک 2020 است. کمیته ملی المپیک در نظر دارد با انتخاب بهترین طرح، آن را به طور ثابت در رویدادهای مختلف استفاده کند. از بین 150 طرح، پنج طرح انتخاب شده است که در مرحله نهایی از میان آنها یک طرح انتخاب می گردد.

کمیته داوری انتخاب طرح لباس کاروان، متشکل از پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی، صمد نیکخواه بهرامی، مهسا جاور، محمود افشاردوست ، محمود عبدالهی و پنج طراح است. البته از آنجا که طرح ها بسیار مورد توجه قرار گرفته، کمیته ملی المپیک هم در نظر دارد کمیته داوری خود را برای انتخاب طرح نهایی لباس کاروان بزرگتر کند و طیف وسیع تری را دخیل کند. از این رو به احتمال زیاد از بعضی قهرمانان و روسای فدراسیون ها هم دعوت می گردد که در کمیته داوری حضور داشته باشند.

لباس ورزشی کاروان قرار است برگرفته از رنگ پرچم ایران باشد اما هنوز در خصوص رنگ لباس رسمی برای مراسم رژه تصمیم قطعی گرفته نشده است. جلسه بعدی که احتمال زیاد طرح نهایی لباس کاروان انتخاب می گردد، سرانجام دی ماه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 703

به "رنگ لباس کاروان المپیک توکیو برگرفته از پرچم ایران، کمیته داوری بزرگتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ لباس کاروان المپیک توکیو برگرفته از پرچم ایران، کمیته داوری بزرگتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید