روایت رونالدو از توصیه های تاکتیکی برلوسکونی و موافقت ظاهری آنچلوتی

به گزارش تا بینهایت، ستاره برزیلی سابق میلان خاطره جالبی از یک توصیه تاکتیکی مالک پیشین این باشگاه به کادر فنی تیم روایت کرد.

روایت رونالدو از توصیه های تاکتیکی برلوسکونی و موافقت ظاهری آنچلوتی

به گزارش خبرنگاران، رونالدو نازاریو فاش کرد که در دوران بازیگری اش در میلان، مالک پیشین این تیم سیلویو برلوسکونی به تیم دستورالعمل های تاکتیکی عجیبی ارائه می کرد.

رونالدو که اکنون خودش رئیس و مالک باشگاه وایادولید اسپانیا است، درباره شیوه ای که برلوسکونی میلان را اداره می کرد، به فایننشال تایمز گفت: برلوسکونی به ما می گفت چرا هیچ وقت تلاش نمی کنید با ضربه کرنر گل بزنید؟ این کار خیلی آسانی است. کافی است همه را بیرون محوطه جریمه نگه دارید و زمانی که ضربه کرنر زده شد، همه آنها به سمت محوطه حمله کنند!

رونالدو سپس اعتراف کرد که سرمربی وقت تیم کارلو آنچلوتی برای اینکه درخواست برلوسکونی را رد نکرده باشد، به ظاهر با آن موافقت می کرد اما پس از آن تاکتیک های خودش را پیاده می کرد.

ستاره برزیلی سابق روسونری گفت: زمانی که سیلویو چیزی می گفت، همه می گفتند باشد، انجام می دهیم اما بعد از اینکه او می رفت کار خودمان را انجام می دادیم.

برلوسکونی با وجود فروش میلان رابطه خود را با دنیای فوتبال به واسطه ریاست تیم فوتبال مونتزا در سری C ایتالیا حفظ کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 198

به "روایت رونالدو از توصیه های تاکتیکی برلوسکونی و موافقت ظاهری آنچلوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت رونالدو از توصیه های تاکتیکی برلوسکونی و موافقت ظاهری آنچلوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید