زیرساخت های گردشگری و کشاورزی در شهرستان گالیکش مهیا گردد

به گزارش تا بینهایت، فرماندار شهرستان گالیکش گفت: شهرستان گالیکش در زمینه گردشگری و تولیدات کشاورزی ظرفیت خوبی دارد و باید زیرساخت ها در این زمینه در شهرستان مهیا گردد.

زیرساخت های گردشگری و کشاورزی در شهرستان گالیکش مهیا گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین کانادا تور هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از گالیکش، حسن خسروی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور استاندار و مدیران کل استان گلستان گفت: در سال 89 این شهرستان تاسیس شد که با توجه به تازه تاسیس بودن آن، احتیاج به توجه و عنایت ویژه دارد.

وی اضافه کرد: این شهرستان از ظرفیت و پتانسیل های بالایی برخوردار است و در زمینه اراضی باغی و زراعی حائز رتبه های برتر است.

فرماندار شهرستان گالیکش ادامه داد: در زمینه گردشگری و تولیدات کشاورزی ظرفیت خوبی دارد اما متاسفانه در بحث زیرساخت ها دچار مسائلی هستیم که امیدواریم با توجه مسئولان رفع گردد.

خسروی اظهار کرد: عدم آسفالت بعضی از راه های روستایی، کمبود آب شرب روستایی، نیمه کاره بودن سالن های ورزشی، عدم گازرسانی به روستاهای صعب العبور، واگذاری اراضی زیر 100هکتار منابع طبیعی، احداث لب بندان از مسائل ما در این شهرستان است که ضرورت دارد مورد آنالیز قرار گیرد.

وی توضیح داد: روستای کندسکوه با توجه به بعد مسافت و مسائل راه های روستایی و تحت تاثیر قرار دادن جنگل گلستان به علت چرای دام و عدم امکان گازرسانی قرار بود تغییر مکان دهد.

وی گفت: این روستا مورد کارشناسی قرار گیرد تا از بلاتکلیفی چندساله در خصوص تغییر مکان یا استقرار در همان مکان خارج گردد.

فرماندار گالیکش اظهار کرد: نزدیک به 10 گروه سرمایه گذار خارجی از آبشار لوه و مکان های دیدنی شهرستان بازدید کردند اما به علت عدم زیر ساخت های مناسب از سرمایه گذاری منصرف شدند.

خسروی توضیح داد:در چند روز آینده پست موقت 6320 به شبکه اصلی شهرستان گالیکش وصل می گردد که امیدواریم با اتصال این پست بخش عمده ای از مسائل برق شهرستان مرتفع گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 711

به "زیرساخت های گردشگری و کشاورزی در شهرستان گالیکش مهیا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری و کشاورزی در شهرستان گالیکش مهیا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید