ساری پست رونالدو را تغییر می دهد

به گزارش تا بینهایت، سرمربی جدید تیم فوتبال یوونتوس با ستاره پرتغالی ملاقاتی داشته تا نقش متفاوتی که او قرار است برای بانوی پیر ایفا نماید را تشریح کند.

ساری پست رونالدو را تغییر می دهد

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری سرمربی جدید خود کار خود در این تیم را خیلی زود شروع نموده است. با اینکه زمان زیادی از سرانجام کار او در چلسی (قهرمانی اش در لیگ اروپا) نمی گذرد، این مرد ایتالیایی تصمیم گرفته با تک تک بازیکنان جدیدش ملاقات و برنامه های تاکتیکی اش را برای آنها تشریح کند.

اولین بازیکنی هم که ساری با آن ملاقات داشته، کریستیانو رونالدو بوده است. ساری به همراه فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس به منطقه تفریحی که رونالدو در آن حضور دارد سفر نموده و به صورت رودرو به او گفته که چه برنامه هایی برایش در سر دارد.

گزارش ها حاکی از آن است که ساری به رونالدو اطلاع داده که فصل آینده می خواهد از او به عنوان مهاجم استفاده و به او یاری کند رکورد گلزنی در سری A که با 36 گل متعلق به گونسالو ایگواین است را بشکند. پستی که ساری برای رونالدو در نظر گرفته مهاجم نوک کاذب است، نقشی مشابه آنچه ادن ازار در چلسی و دریس مرتنس در تیم های قبلی تحت راهنمایی او ایفا می کردند.

ساری در نشست خبری مراسم معارفه اش صریحاً اعلام نمود که به استفاده از سیستم 3-3-4 اصرار ندارد چرا که پیش از این هم در امپولی و ناپولی از سیستم 2-1-3-4 استفاده نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 233

به "ساری پست رونالدو را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری پست رونالدو را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید