ساعاتی به دور از هیاهوی شهری در پارک هیتاچی-ژاپن

به گزارش تا بینهایت، پارک ساحلی هیتاچی (Hitachi) که به معنی سپیده دم است در شهر Hitachinaka ژاپن واقع در سواحل Ajigaura برای پیاده روی و دوچرخه سواری فضا سازی شده است و با نمای زیبای درختان و بوته های دلنواز هر گردشگری را به وجد می آورد.

ساعاتی به دور از هیاهوی شهری در پارک هیتاچی-ژاپن

برای سفر به تور لوکس ژاپن با بهترین ها مشورت کنید، از سرزمین آفتاب تابان دیدن کنید با فرهنگ سامورایی آشنا شوید و از خوردن سوشی لذت ببرید.

محل این پارک قبلا خانه های قدیمی بوده که توسط خلبانان آمریکایی در جنگ دنیای 2، در سال 1946 بمباران شد و مقر پایگاه های نظامی ایالات متحده شد. در سال 1973 به دولت ژاپن بازگردانده شد. در سال 1991 بخش کوچکی از پارک به مساحت 70 هکتار مورد بهره برداری نهاده شد.

در حال حاضر فضای این پارک به 120 هکتار و در طرح توسعه به 350 هکتار خواهد رسید. دارای بخش های مختلفی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها از جمله شهربازی، استخر، زمین های ورزشی چند منظوره، باغ وحش و ... می باشد.

وجه تمایز این پارک مدرن با دیگر پارک های هم سطح خود در ژاپن، بوستانی از انواع گل های متنوع در طول سال است که در بهار خانواده ها را برای دیدن زیبایی های این بوستان به این پارک می کشاند و مقصد بسیاری از توریست های علاقمند و دوستدار گل در سراسر دنیا شده است.

پارک ساحلی با تنوع گسترده ای از باغ گل های فصلی رنگارنگ از قبیل: شکوفه های گیلاس و گل لاله در بهار، گل های نرگس و رز در اوایل تابستان، خانواده گل آهاری در تابستان، گل های جارو و کیهان در پاییز هارمونی خاصی را به فضای این پارک بخشیده است.

در هر تپه در پارک هیتاچی گل فصلی خاصی کاشته شده و وقتی چشم انداز چهار و نیم میلیون گل های نیلوفر آبی در تپه های این پارک را می بینید به گونه ای در این فضای نیلگون و یکپارچه قرار می گیرید که انگار آسمان به زمین آمده است.

شما با انواع گل های رنگارنگ و زیبا مسحور می شوید چرا که دارای بیش از یک میلیون گل نرگس زرد در میان جنگلی از درختان کاج سبز و یک میلیون گل لاله با 170 گونه و 4 هزار گل رز با 140 گونه متنوع در میان درختان همانند یک فرش رنگارنگ و چشم نواز به نظر می رسد.

جشنواره Hanami Nemophila در تابستان هر سال (از شروع ماه آوریل تا می) با تحت الشعاع میلیون ها گل دوست داشتنی Nemophila آبی و غوطه ور شدن در اقیانوسی از گل های بهشتی در تپه ها، گردشگران بسیاری را برای لذت بردن از این احساس آرامش به اینجا می آورد.

منبع: سفرگو
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 693

به "ساعاتی به دور از هیاهوی شهری در پارک هیتاچی-ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعاتی به دور از هیاهوی شهری در پارک هیتاچی-ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید