سخنگوی نجباء: نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شد

به گزارش تا بینهایت، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء با اشاره به اهانت شبکه سعودی MBC به شهید المهندس تأکید کرد: اکنون برای هرکسی که بینش و بصیرت داشته باشد، نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شده است.

سخنگوی نجباء: نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق، نصر الشمری سخنگوی این جنبش به اهانت شبکه سعودی MBC به شهید ابو مهدی المهندس واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: اکنون برای هرکسی که بینش و بصیرت داشته باشد، نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شد.

سخنگوی نجباء گفت: تا دیروز به ارزش های اخلاقی قبایل اصیل عراقی توهین می کردند، اما امروز اهانت متوجه قهرمانان ملی و رهبران شهید عراق شده است.

وی ادامه داد: اگر دولت و نهاد های رسمی عراق از برخورد با دفتر شبکه سعودی خودداری نمایند، باید منتظر موضع مرجعیت اعلی باشیم که همیشه بر نقش مردم در پاسخگویی مناسب به اینگونه توهین های مکرر، اصرار داشته است.

الشمری همچنین اهانت به شهید المهندس را بخشی از کوشش مذبوحانه رژیم سعودی جهت فرافکنی عیوب و جنایات شرم آور خود دانست و توضیح داد: ننگ کشتار هزاران انسان بی گناه، از کهنسالان و زنان گرفته تا بچه ها خردسال، برای بی آبرویی این رژیم وهابی کافی است.

سخنگوی نجباء تأکید کرد: امروز همه باید در برابر هرکس که به عراق، ملت، مقدسات، قهرمانان و شهدایش توهین می نماید، موضعی آشکار بگیرند.

لازم به ذکر است، شبکه MBC عربستان سعودی اخیراً در اهانتی آشکار به شهید ابو مهدی المهندس، وی را تروریست خوانده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1002

به "سخنگوی نجباء: نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی نجباء: نقش فتنه گرایانه شبکه های سعودی آشکار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید