سرگردانی مسافر ایرانی به دلیل تصمیم ترکیش ایرلاینز

به گزارش تا بینهایت، به گزارش ایرنا؛ این مسافر ایرانی که اقامت کانادا را داشته، در جهت پرواز ترانزیتی خود شب گذشته از ایالت کبک کانادا وارد فرودگاه زاگرب در کرواسی شد و با وجود داشتن بلیت و برخورداری از سلامت کامل، کادر پروازی ترکیش ایرلاینز، خلاف پروتکل های بین المللی و مقررات یاتا از سوار شدن وی به هواپیما بدون هیچ شرح یا ارائه راه چاره جایگزین، خودداری کردند.

سرگردانی مسافر ایرانی به دلیل تصمیم ترکیش ایرلاینز

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

پیش از این شرکت هواپیمایی ترکیه برخوردهای این چنینی با مسافران ایرانی در نقاط مختلف دنیا داشته و اولین شرکت هواپیمایی است که برخلاف ماده 43 مقررات سازمان بهداشت دنیای، به شکل یکطرفه و به بهانه ویروس کرونا، پروازهای خود به ایران را قطع کرد.

مسوولان سفارت ایران در کرواسی به محض اطلاع از بی احترامی به مسافر ایرانی، با پیگیری و اقدامات اداری، هماهنگی لازم را برای جابجایی این مسافر به وسیله راستا جایگزین انجام دادند.

این هموطن اکنون در میهن اسلامی و کنار خانواده است.

هواپیمایی ترکیه از پنجم اسفند 98 همه پروازها از مبدا ایران را لغو نموده است. تا پیش از لغو پروازهای ترکیش ایرلاینز هر روز حداقل 4 پرواز از تهران با هواپیماهای ایرباس 321 و ایرباس 330 و بوئینگ737 با ظرفیت جابجایی بیش از هزار مسافر انجام می شد.

علاوه بر تهران هر روز از مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز نیز - به استثنای بعضی روزها- پرواز هواپیمایی ترکیه برقرار بوده و روزانه حدودا تا 800 نفر نیز از این 4 شهر جابجا می شدند.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 863

به "سرگردانی مسافر ایرانی به دلیل تصمیم ترکیش ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی مسافر ایرانی به دلیل تصمیم ترکیش ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید