سفرهای انجام شده با دیگران

به گزارش تا بینهایت، اگر می‌خواهی باقی عمرت را با کسی که در حال حاضر با کسی قرار می‌زاری ، بگذرونی ؟ اونا میگن که سفر می تونه ارتباط برقرار کنه. یا یه رابطه رو از هم جدا کنه شاید بخوای ببینی که وقتی تو سفر میری ، تو هنوز هم همراه همکارت به سفر میری - بعد از این همه چی، اگر ازدواج کنی ، تو با این شخص برای بقیه عمرت تعطیلات خواهی داشت . در اینجا افکاری وجود دارد که دوست دارید دفعه بعد که هر دو برای گذراندن تعطیلات به هم مراجعه کنید ، در ذهن باقی بمانید :

سفرهای انجام شده با دیگران

# اون سفر بودجه #
جایی در پیمان ازدواج ، نقشی است که می‌گوید ، به خاطر پولدارتر یا فقیرتر . در حالی که بیشتر مردم دوست دارند تعطیلات خود را به گردش ببرند ، شاید بخواهی سفری داشته باشی که بیش از هر دوی شما از آن استفاده خواهد شد . آیا شما به جای پنج star هتل با هتل خوب خواهد بود ؟ آیا ممکن است او در جای آن یکی از رستوران‌های خیابان ، به جای آن یکی از رستوران‌های خیابان ، غذا بخورد ؟ اگر شما بتوانید با بودجه بسیار خوب سفر کنید ، پس این نشانه بزرگی برای concerns آینده است .
# اون سفر برگشت به خونه #
این کار هر دو طرف است - شریک شما هم با دوستان کنار می‌اید و بالعکس ؟ در حالی که تو نباید انتظار داشته باشی که همه چیز خوب پیش بره ، با این وجود ، تو هم می خو ای ببینی که خانوادت در مورد کسی که باه‌اش قرار میذاری چی میگن . اگر شما به خانواده خود نزدیک باشید ، آن‌ها همه چیز را درباره شما می‌دانند و می‌توانید در مورد رابطه تون و رابطه تون با هم رابطه خوبی داشته باشید . در حالی که شما مجبور نیستید عقاید خود را به عنوان حقیقت انجیل قبول کنید ، هنوز ارزش شنیدن دارد . علاوه بر این ، علاوه بر این که در جایی که بزرگ شدی ، او را به او نشان بدهم .
# با دوستات #
دوستان شما گروه حمایتی از شما بوده‌اند و به مردم توصیه می‌کنند - آن‌ها درباره رابطه شما و شریک شما جنبه خوبی دارند . سفر با شریکت و دوستان شما هم اگر خوب پیش بروند ، به شما هم نشان می‌دهند . تو به دلیلی این گروه از دوستات رو داری شاید آن‌ها همان منافع و شخصیت یکسانی دارند . اگر دیدید که دوستان شما با هم‌کار شما نخواهند آمد ، ممکن است علت نگرانی باشد . فقط فکرش را بکنید، اگر این طور باشد ، شما می‌توانید در آینده با هم باشید !
# به جاه‌ای مورد علاقتون #
برای هم‌کاری بلند مدت ، تو نباید یک شخص باشی . به هر حال ، کاملاً متضاد . هر چند که تو نیاز داری ، هر چند مورد احترام دیگران است . با گرفتن همکارت به جای مورد علاقه تو ، می‌بینی که اون چه احساسی داره . مثل کاری که قبلا ً کرده بودند ، ممکن بود مثل تو دوست نداشته باشند - اما اگر برای هم حق با تو باشد ، آن‌ها سعی می‌کنند مکان‌های استیناف را ببینند . اگر هم نداشته باشند ، شاید بخواهی مطمئن بشوی که با کسی هستی که این کار را می‌کند .
# تا جایی که نتونی زبون رو زبون بزنی #
یک رابطه سرشار از مبارزه است و تو باید راهی برای پیدا کردن آن‌ها پیدا کنی . چیزهای کمتری از سفر با شریکت به جایی هست که هر دوی شما نمی‌توانید با مقامات محلی ارتباط برقرار کنید . حالا وقتش است که کار گروهی را انجام بدهید و صبر و شکیبایی بیشتری داشته باشید. فقط فکر کن - تو و شریکت به یک زبان صحبت می‌کنید ، با این حال هنوز اشتباه می‌کنید . اگر با کسی حرف بزنی که تو را درک نمی‌کند ، چی ؟ شما می‌توانید ببینید که وقتی شما هر دو سعی می‌کنید به ایستگاه اتوبوس راهنمایی کنید ، هم‌کاری شما چه طور ادامه دارد ، یا اگر frustrations را از یکدیگر بیرون نکشی . تو در این فرآیند حتی یک زبان تازه یاد می‌گیری !
# سفر جاده‌ای #
اگر تصمیم بگیرید با کسی ازدواج کنید ، باید به یاد داشته باشید که با این شخص زیر یک سقف زندگی خواهید کرد . Mimic که تو یه سفر جاده‌ای قرار داشت تا چند ساعت دیگر تو ماشین خواهی بود ، فقط با هم هستیم . ببینید مکالمه شما چگونه جریان دارد، یا اگر به اندازه کافی با یکدیگر راحت باشید که سکوت برقرار شود . شما می‌توانید با استفاده از چرخش به چرخ کمک کنید تا مطمئن شود دیگران به اندازه کافی استراحت می‌کنند . یک ساعت موسیقی خود را اجرا کن ، و partners بعدی . روابط ، مثل سفره‌ای جاده‌ای چیزی در مورد مصالحه است .
# یه سفر سم زدایی دیجیتالی #
بله ، ما در یک دنیای مشترک با هم زندگی می‌کنیم . گاهی اوقات حتی نیاز ما به تعامل انسان را تحت الشعاع قرار می‌دهد ، چون تنها یک پیام از آن‌ها دور است ! چرا سعی نکنید با شریک خود سفر کنید ، با یک شرط : بدون اینترنت ، بدون تلفن ، و هیچ گونه حواس‌پرتی ؟ ممکن است برای روز اول سخت باشد ، اما شما از تعامل بدون درخشش یک صفحه گوشی در انتظار توجه بهره‌مند می‌شوید . گفتگوها بیشتر طول خواهد کشید و در موضوعات عمیق‌تر کاوش خواهد کرد - عالی برای آشنا شدن با شریک تان حتی بیشتر . به عنوان یک استثنا برای دوربین دیجیتال خود انتخاب کنید ، چرا که شما می‌خواهید تصاویر زمان زیادی را که هر دو دارید را مستند کنید .

انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 13

به "سفرهای انجام شده با دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرهای انجام شده با دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید