سیدجلال حسینی: چند تیم علیه پرسپولیس هستند

به گزارش تا بینهایت، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: 4 یا 5 تیم علیه پرسپولیس با هم متحد شده اند.

سیدجلال حسینی: چند تیم علیه پرسپولیس هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدجلال حسینی درباره تساوی بدون گل تیم های پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی خوب و سختی بود. بچه های ما خیلی زحمت کشیدند اما نتوانستیم این مسابقه را ببریم و ان شالله در ملاقاتهای بعدی جبران کنیم.

وی درباره خالی بودن دست کادرفنی برای تعویض های پرسپولیس مطرح نمود: همه چیز تعیین بود و یکی دو تیم برای همین روزها برنامه ریزی نموده بودند. حرف هایی در ماه های گذشته می زدند و منتظر همین روزها بودند. همه هم فریب خوردند. 4 یا 5 تیم با هم شدند. سرمایه گذاری تیم های دیگر، بازیکنانی که جذب کردند و کارهایی که به نفع شان انجام شد را ببینید. همه چیز تعیین است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولس ادامه داد: کار خود را می کنیم اما خیلی از تیم ها فریب خورده و راه خودشان را می فرایند. بعضی مواقع هم حرف هایی می زنند اما ما سکوت نموده ایم.

حسینی درباره اینکه با این شرایط باید منتظر افت پرسپولیس ماند، گفت: کوشش خود را انجام می دهیم و صحبت های من به این سوال ربطی ندارد. هرچند تیم ما در سه ملاقات متوالی مساوی نموده اما یکی از آنها مقابل نساجی در آن شرایط آب و هوایی بود که فشار زیادی به ما وارد کرد. دو بازی سخت دیگر هم انجام دادیم و اکنون برای دربی آماده می شویم.

وی درباره دربی پیش رو شرح داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برای آن مسابقه آماده می شویم. بیشتر باید درباره داوری ها و کارهای خنده داری که انجام می دهند صحبت کنیم. با کارشناسی داوران خیلی از صحنه ها تعیین می گردد اما فقط یک صحنه را دیده اید و می گویید همان کارشناسی گردد.

مدافع پرسپولیس اضافه نمود: در کل بازی بازیکنان حریف در زمان ضدحملات ما خطا می کردند اما داور راحت برخورد می کرد. این مسائل برنامه ریزی هایی است که بعضی تیم های از قبل پیش بینی نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1415

به "سیدجلال حسینی: چند تیم علیه پرسپولیس هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: چند تیم علیه پرسپولیس هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید