طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال برای آپارتمانی در کی یف

به گزارش تا بینهایت، معماری به نام Igor Sirotov در آخرین پروژه دکوراسیون داخلی خود در شهر کی یف، پایتخت اوکراین، آپارتمانی 76 متری را طبق خواسته صاحب جوانش به سبک مدرن چیدمان و طراحی نموده است.

در محیط داخلی خانه رنگ های تیره و متریال های مدرن در کنار کف پوش های چوبی باعث به وجود آمدن فضایی شیک و فریبنده و در عین حال راحت شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال برای آپارتمانی در کی یف

جهت دریافت مشاوره خدمات قالب طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در اولین نگاه به آشپزخانه تعجب نموده و از خود خواهید پرسید که پس ملزومات اصلی، مانند شیر آب کجا هستند؟ اما سپس متوجه می شوید که همه چیزهای لازم وجود داشته اما هنرمندانه پنهان شده اند تا آشپزخانه ای مدرن و مینیمال شکل گیرد. در هنگام استفاده درب های کشویی جا به جا شده و شیر آب دیده می گردد.

کابینت های صاف و تیره رنگ با میز غذاخوری و جایگاه ها کاملاً هماهنگ است.

کاناپه L شکل که رنگی روشن و خنثی دارد بسیار راحت و محصولی از Paola Lenti است.

در پشت دیوارهای تیره رنگ اتاق نشیمن، حمام قرار گرفته و کاشی های آبی رنگ و منحصر به فرد آن باعث زیبایی دو چندانی شده است؛ تجهیزات حمام نیز به رنگ تیره و مطابق با دیوار ها و کف پوش انتخاب شده اند.

وان مربعی و دوست داشتنی در حمام

در اتاق خواب نیز دیوار پشت تخت خواب با چوب پوشیده شده و دو سازه فلزی تزئینی کنار تخت قرار گرفته اند. هم چنین یک ویدئو پروژکتور برای فیلم دیدن در سقف جاسازی شده است.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 687

به "طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال برای آپارتمانی در کی یف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال برای آپارتمانی در کی یف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید