عبادی: می خواهم در فینال قهرمان قهرمانان آمریکا تیر بزنم

به گزارش تا بینهایت، ملی پوش تیروکمان در رشته کامپوند گفت: تمام تلاشم بر این است که در مرحله پایانی جام جهانی داخل سالن تیروکمان که در لاس وگاس آمریکا برگزار می گردد، در جمع 16 نفر برتر قرار بگیرم و در فینال قهرمان قهرمانان شرکت کنم.

عبادی: می خواهم در فینال قهرمان قهرمانان آمریکا تیر بزنم

اسماعیل عبادی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حضورش در مرحله فینال جام جهانی داخل سالن تیروکمان که بهمن ماه در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد، اضافه نمود: سال جاری برای این که بتوانم ویزای آمریکا را برای شرکت در مرحله سرانجامی جام جهانی داخل سالن تیروکمان را به موقع دریافت کنم و همانند سال گذشته با مشکل روبرو نشوم، به وسیله سفارت آمریکا در ارمنستان یکماه زودتر اقدام کردم تا مسئله ای برای اعزام به آمریکا نداشته باشم.

وی گفت: در مرحله نخست جام جهانی داخل سالن تیروکمان که در ماکائو برگزار گردید، با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد توانستم در این مسابقات حضور پیدا کنم و به صندلی نهم دست یافتم. البته در مرحله دوم جام جهانی که آذرماه در رم ایتالیا برگزار گردید، امکان اعزام وجود نداشت و در مرحله سوم که اواخر دی ماه در فرانسه برگزار می گردد اگر باشگاه حمایت کند در مرحله سوم شرکت می کنم، در غیر این صورت خود را برای شرکت در مرحله فینال جام جهانی داخل سالن که 19 و 20 بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار می گردد، آماده خواهم کرد.

عبادی اضافه نمود: همزمان با برگزاری مرحله فینال جام جهانی داخل سالن تیروکمان در آمریکا، فینال قهرمان قهرمانان این جام نیز بین 16 کماندار برتر جام جهانی برگزار خواهد شد که کوششم بر این است که جزء 16 کماندار برتر قرار بگیرم و در فینال قهرمان قهرمانان شرکت کنم. البته افرادی شانس راهیابی به فینال قهرمان قهرمانان را دارند که در 4 مرحله شرکت و از امتیازهای لازم برخوردار باشند. به هر صورت امیدوارم با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد در فرانسه شرکت کنم و با دست پر راهی آمریکا شوم.

عضو تیم ملی کامپوند در پاسخ به این پرسش که چقدر سال جاری توانستید افت رکورد سال گذشته را جبران کنید، اضافه نمود: از زمانی که راهنمایی تیم ملی کامپوند را مجید احمدی بر عهده گرفته است، کوشش کردیم ضعف های خود را بهبود ببخشیم و با جدیت تمرینات را دنبال کنیم تا دوباره به صندلی قبلی خود بازگردیم. البته در طی دو مرحله اردوی آمادگی که داشتیم تمرینات بیشتر روی بحث آمادگی جسمانی و بدنسازی بود و روی بهبود رکورد تمرکز نداشتیم. البته سعی دارم از نظر رکوردی خود را به یک ثبات برسانم و سپس آن را ارتقاء ببخشم.

عبادس در سرانجام اعلام نمود: ماموریت اصلی من مسابقات جهانی هلند در سال آینده است که سعی دارم استارت کار را سال جاری بزنم و با حضور در چند تورنمنت به اوج آمادگی برسم و سپس خود را برای مسابقات سال آینده آماده کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 117

به "عبادی: می خواهم در فینال قهرمان قهرمانان آمریکا تیر بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبادی: می خواهم در فینال قهرمان قهرمانان آمریکا تیر بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید