عبدولی هم به فینال نرسید ، طلسم کشتی ایران نشکست!

به گزارش تا بینهایت، سعید عبدولی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم ایران در حالیکه در دیدار نیمه نهایی رقابت های جهانی مجارستان 4 بر صفر از حریف ترک پیش بود در نهایت 6 بر 4 بازنده شد و از رسیدن به فینال بازماند.به این در خاتمه دور مقدماتی 4 وزن نخست نادری خادم،حاجی پور و گرایی حذف شدند و عبدولی راهی دیدار رده بندی شد.

عبدولی هم به فینال نرسید ، طلسم کشتی ایران نشکست!

به گزارش خبرنگاران،در ادامه رقابت های 4 وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی دنیا 2018 در بوداپست مجارستان،سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران در چهارمین مبارزه خود و در مرحله نیمه نهایی برابر امره کوش دارنده مدال برنز دنیا از ترکیه به روی تشک رفت و در انتها در حالیکه تایم نخست را 4 بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته بود در وقت دوم 6 امتیاز از دست داد و در نهایت 6 بر 4 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود.

عبدولی یک دقیقه انتهای مبارزه در حالیکه 5 بر 4 از حریف ترک عقب بود هر چه حمله کرد به در بسته خورد تا اینکه 12 ثانیه مانده به انتها کادر فنی ایران نسبت به کم کاری حریف و ندادن امتیاز به عبدولی اعتراض کردند که با بازبینی فیلم و رد این اعتراض یک امیتاز دیگر به کشتی گیر ترک داده شد تا این مبارزه در نهایت با حساب 6 بر 4 به سود امره کوش به انتها برسد.

عبدولی پیش از این به ترتیب برابر ادگار بابایان نفر دوم اروپا از لهستان و لاشا گوبادزه نفر سوم دنیا از گرجستان را با ضربه فنی شکست داد و در سومین مبارزه نیز رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان را 3 بر صفر برد و به نیمه نهایی رسید.

به این ترتیب فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست نیز همانند 10 آزادکار ایران در این رقابت ها از رسیدن به فینال بازماندند تا طلسم رسیدن به فینال در رقابت های دنیای مجارستان کماکان برای کشتی ایران باقی بماند.

پیش از این محسن حاجی پور در وزن 63 و محمد علی گرایی نیز در وزن 72 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفتند.مسلم نادری خادم در وزن 55 کیلوگرم دیگر نماینده ایران در 4 وزن نخست بود که مقابل سورتسومیا از گرجستان در همان دور نخست 6 بر یک مغلوب شد و باید منتظر صعود او به دیدار فینال باشد در غیر اینصورت حذف می گردد.کشتی گیر گرج تا این لحظه موفق شده به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

در انتها روز نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در مجارستان،مسلم نادری خادم در 55،محسن حاجی پور در 63 و محمد علی گرایی در وزن 72 کیلوگرم حذف شدند و سعید عبدولی نیز در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 81

به "عبدولی هم به فینال نرسید ، طلسم کشتی ایران نشکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی هم به فینال نرسید ، طلسم کشتی ایران نشکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید