فناوری که در 15 دقیقه گوشی را شارژ می نماید

به گزارش تا بینهایت، کوالکام فناوری شارژ سریع کوییک شارژ 5 را رونمایی نموده که به یاری آن دستگاه در 5 دقیقه 50 درصد و در 15 دقیقه 100 درصد شارژ می گردد.

فناوری که در 15 دقیقه گوشی را شارژ می نماید

کوالکام از فناوری شارژ سریع کوییک شارژ 5 رونمایی نموده است. این فناوری می تواند ظرف چند دقیقه شارژ دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پیش بینی می گردد فناوری مذکور طی ماه های آینده در موبایل ها به کار گرفته گردد.

فناوری شارژ سریع کوالکام مزیت های متعددی بر نسخه های قبلی آن دارد. نخست آنکه این استاندارد شارژ جدید می تواند پشتیبانی بیش از 100 وات برق برای موبایل ها فراهم کند. به این ترتیب دستگاه در 5 دقیقه تا 50 درصد و در 15 دقیقه 100 درصد شارژ می گردد.

ایو روش نایب رئیس بخش مدیریت محصولات کوالکام در این باره می گوید: فناوری کوییک شارژ 5 سریع ترین و بهترین راهبرد برای شارژ دستگاه ها به حساب می آید. این فناوری به کاربران اجازه می دهد برای مدت طولانی تری از دستگاه هایشان استفاده نمایند و درباره شارژ دوباره آنها نگرانی نداشته باشند.

این شرکت فناوری ادعا می نماید استاندارد مذکور 70 درصد کارآمدتر از نسخه قبلی (کوییک شارژ 4) است. تراشه های اسنپ دراگون 865 و 865 پلاس از این استاندارد شارژ سریع پشتیبانی می نمایند اما فراوری نمایندگان دستگاه ها باید فناوری مذکور را در دستگاه هایشان نصب نمایند تا بتوانند از آن بهره ببرند.

به بیان دیگر اگر موبایلی فقط مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 باشد، به معنای آن نیست که می تواند از فناوری کوییک شارژ 5 استفاده کند.

شیائومی اعلام نموده از این استاندارد جدید پشتیبانی می نماید اما زمان آن را اعلام ننموده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1127

به "فناوری که در 15 دقیقه گوشی را شارژ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری که در 15 دقیقه گوشی را شارژ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید