تور ایتالیا: مانچینی: ایتالیا و پرتغال ترجیح می دادند با هم روبرو نشوند

به گزارش تا بینهایت، سرمربی تیم ملی ایتالیا گفت که ترجیح می داد برای صعود به جام جهانی 2022 قطر مقابل پرتغال قرار نگیرد.

تور ایتالیا: مانچینی: ایتالیا و پرتغال ترجیح می دادند با هم روبرو نشوند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، اتفاقی که علاقه مندان فوتبال از آن هراس داشتند، در قرعه کشی مرحله پلی آف جام دنیای 2022 در قاره اروپا رخ داد و یکی از تیم های ایتالیا و پرتغال، از صعود به جام دنیای ناکام می ماند. پرتغال قهرمان یورو 2016 و ایتالیا قهرمان یورو 2020 هستند و یکی از آنها، جایی در معتبرترین تورنمنت فوتبال دنیا نخواهد داشت.

روبرتو مانچینی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی RAI2 درباره قرعه آتزوری گفت: این قرعه می توانست برای ما بهتر باشد. قطعاً ما و پرتغال در دور اول پلی آف باید مقدونیه و ترکیه را شکست بدهیم. این ملاقاتها به صورت تک بازی برگزار می گردد و این شیوه، همواره کار را سخت می نماید. ما اعتماد به نفس و دیدگاهی مثبت داریم؛ به ویژه در شرایط سختتر.

ایتالیا در گروه C انتخابی جام دنیای با سوئیس، ایرلند شمالی، بلغارستان و لیتوانی همگروه بود که با کسب دو امتیاز کمتر از سوئیس، از صعود مستقیم بازماند. مانچینی با اشاره به این گروه توضیح داد: در دور انتخابی گروهی عالی داشتیم و حتی مقابل سوئیس هم شایسته پیروزی بودیم، اما صعود نکردیم. ما باید بازی بزرگی نمایش بدهیم و سپس به فکر فینال باشیم.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد ملاقات احتمالی با پرتغال، در صورت غلبه بر مقدونیه گفت: ما ترجیح می دادیم با پرتغال روبرو نشویم و احتمالاً آنها هم نمی خواستند در جهت ما باشند. در دسترس بودن همه بازیکنان در ملاقاتها نیز اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1908

به "تور ایتالیا: مانچینی: ایتالیا و پرتغال ترجیح می دادند با هم روبرو نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: مانچینی: ایتالیا و پرتغال ترجیح می دادند با هم روبرو نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید