مربی پدیده: مشکل تیم ما فنی و تاکتیکی نیست، پیکان را کاملاً می شناسیم

به گزارش تا بینهایت، یونس گرایلی مربی تیم فوتبال پدیده تأکید کرد، تیمش به لحاظ فنی و تاکتیکی مسئله ای ندارد، اما به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیست.

مربی پدیده: مشکل تیم ما فنی و تاکتیکی نیست، پیکان را کاملاً می شناسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یونس گرایلی مربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پیکان گفت: فردا یک بازی بسیار حیاتی با پیکان داریم. حریف فردای ما یک تیم منسجم و بانظم است. بعد از بازی با استقلال یک اردوی چند روزه در تهران داشتیم و روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کردیم و بازیکنان مصمم و همدل هستند. اعتقاد من این است که اتحاد و همدلی که در تیم ما در گذشته وجود نداشت، در حال حاضر وجود دارد و همه مشتاق این هستند که بازی فردا را با سه امتیاز به انتها برسانیم.

وی درباره اینکه پیکان در بازی گذشته اش سپاهان را در اصفهان شکست داده و با روحیه مقابل پدیده بازی خواهد نمود، گفت: ما پیکان را کامل می شناسیم. پیکان یک تیم تاکتیکی است و مربی بسیار خوبی دارد. ما با افکار حسینی آشنا هستیم. تیم ما از بحران خارج شده است و خوشبختانه اتحاد و همدلی را بین اعضای تیم به وجود آوردیم. با زحماتی که مجموعه مدیریت باشگاه داشته است، امیدوارم این همدلی بین مدیریت باشگاه و مسئولان استانی هم به وجود بیاید. من امیدوارم که تیم پدیده شرایط خیلی خوبی پیدا کند. درست است که پیکان توانست سپاهان را شکست دهد، ولی اگر درصد مالکیت توپ در آن مسابقه را نگاه کنیم، 70 به 30 در اختیار سپاهان بود و این تیم موقعیت های بیشتری به دست آورد.

مربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: برعکس این اتفاق در بازی ما با استقلال و صنعت نفت رخ داد. بچه های ما به خوبی افکار تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند، ولی در زمین اسیر اتفاقات شدند. مقابل استقلال موقعیت آنچنانی به آنها ندادیم و خوشبختانه سه چهار موقعیت صد درصد را خلق کردیم. به نظر من بازی فردا یک بازی تاکتیکی و روحی و روانی است و اگر بچه های ما شرایط روحی و روانی ایده آلی داشته باشند با برد بیرون می آییم.

گرایلی درباره قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و رویارویی پدیده با مس رفسنجان توضیح داد: متأسفانه تیم ما با توجه به مسائلی که داشت بازی با مس رفسنجان را در لیگ برگزار نکرد و تقدیر اینگونه است که در جام حذفی به رفسنجان برویم. ما یک اهداف جداگانه برای جام حذفی داریم و در این بازی برای برد به میدان خواهیم رفت. مطمئنم که تیم ما به لحاظ فنی و تاکتیکی مسئله ای ندارد و مشکل ما انسجام تیمی بود که در تیم وجود نداشت و این فاکتور را کم کم به تیم اضافه می کنیم. قطعاً ما به 50 درصد وفاق تیمی رسیدیم و از مسئولان ورزشی و سیاسی استان خواهش می کنم که به خاطر مردم و طرفداران به تیم ما یاری و مسائل را رفع نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1940

به "مربی پدیده: مشکل تیم ما فنی و تاکتیکی نیست، پیکان را کاملاً می شناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی پدیده: مشکل تیم ما فنی و تاکتیکی نیست، پیکان را کاملاً می شناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید