مرگ هشت نفر در آتش سوزی پاریس ، یک زن بازداشت شد

به گزارش تا بینهایت، آتش سوزی گسترده در یک ساختمان هشت طبقه در منطقه 16 پاریس، نزدیک استادیوم پارک دوپرنس و زمین های تنیس رولان گاروس به مرگ هشت نفر انجامید.

مرگ هشت نفر در آتش سوزی پاریس ، یک زن بازداشت شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از AP، این آتش سوزی در منطقه پرگردشگر پایتخت فرانسه با چشم اندازی از برج ایفل رخ داد و آتش نشانان توانستند ساعت 3:30 بامداد تمام ساکنان هشت طبقه ساختمان را تخلیه نمایند. ضمن اینکه چند نفر برای در امان ماندن از شعله ها به شیروانی و سقف پناه برده بودند. پلیس پاریس اظهار داشت یک زن را به گمان دست داشتن در آتش سوزی منطقه 16 بازداشت نموده و بازجویی از تنها متهم این پرونده جنایی ادامه دارد.

رمی هایتس، دادستان پاریس اظهار داشت آتش سوزی به احتمال فراوان عمدی و زن بازداشت شده یکی از ساکنان ساختمان است. ساختمانی که طعمه آتش شد، مربوط به دهه 1970 است و حادثه آتش سوزی در آن علاوه بر هشت کشته، 30 مجروح هم داشته که چند نفرشان از نیروهای آتش نشانی پاریس هستند. آتش از طبقه های بالا شروع شد و پس از آن به دیگر بخش ها زبانه کشید. تقریبا تمام قربانیان هم ساکنان ساختمان بوده اند.

آن هیدالگو، شهردار پاریس در توییتر نوشت که پایتخت فرانسه پس از این حادثه دردناک سوگوار شده است. این دومین حادثه پرتلفات در روزهای اخیر در پاریس است. کمتر از یک ماه پیش انفجار گاز در مناطق مرکزی شهر به کشته شدن چهار شهروند انجامید. در آتش سوزی شامگاه دوشنبه حدود 200 آتش نشان درگیر مهار شعله ها و نجات ساکنان شدند و عملیات تا ساعت های ابتدایی صبح سه شنبه ادامه یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 146

به "مرگ هشت نفر در آتش سوزی پاریس ، یک زن بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ هشت نفر در آتش سوزی پاریس ، یک زن بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید