نامه مهم باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، آبی ها فردا کنار گذاشته می شوند؟

به گزارش تا بینهایت، مدیر رسانه ای تیم فوتبال استقلال، گفت: فتح الله زاده نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نموده تا برای پرداخت مطالبات استراماچونی فرصت جدیدی داده گردد.

نامه مهم باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، آبی ها فردا کنار گذاشته می شوند؟

به گزارش خبرنگاران محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای تیم استقلال درنشست خبری ساپینتو پیش از بازی برابر ذوب آهن گفت: برخلاف بعضی شایعاتی که از گوشه و کنار شنیده می گردد این طور نیست که اگر استقلال تا فردا شب مطالبات بازیکنانی و مربیانی که از قبل مانده اند را پرداخت نکند همان فردا شب قطعاً از آسیا کنار خواهد رفت و نمی تواند مجوز حرفه ای را بدست بیاورد،چرا که آنالیز مدارک آن چندماه زمان می برد.

وی اضافه کرد: باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می نماید تا شانس این را داشته باشد در روزهای آینده مطالبات را پرداخت کند، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه باشگاه هم نامه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نموده است و در آن شرح داده که پرونده استراماچونی در حال رسیدگی برای پرداخت مطالبات است. باتوجه به اینکه اواخر اسفندماه تعطیلی بوده از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته شده اگر امکان داشته باشه فرصت جدیدی بدهد جهت پرداخت مطالبات استراماچونی. این شرح کوتاهی بود که باید میدادم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2215

به "نامه مهم باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، آبی ها فردا کنار گذاشته می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه مهم باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ، آبی ها فردا کنار گذاشته می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید