نشست شهردار منطقه 7 با شهرداران مدارس

به گزارش تا بینهایت، شهردار منطقه 7 طی نشست با شهرداران مدارس این منطقه بر همکاری و همفکری هر چه بیشتر آن ها با مدیران شهری تاکید نمود و گفت: طرح شهردار مدارس در راستای ترویج آموزش های شهروندی در مدارس هر ساله انجام می گردد و با استقبال بسیار خوب دانش آموزان روبرو شده است.

نشست شهردار منطقه 7 با شهرداران مدارس

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در جریان این مراسم سمیه حاجوی اعلام نمود: شهرداران مدارس در فضای آموزشی و محله خود یاری دهندگان ما در شهرداری هستند و ما کوشش داریم با اجرای این طرح نوجوانان را برای پذیرش مسئولیت و ترویج وظایف شهروندی آماده کنیم.

وی در ادامه تاکید نمود: شهرداری در تمام حوزه های زندگی شهری شهروندان از قبیلفعالیت های عمرانی، خدمات شهری و نگهداشت شهر، فضای سبز، فعالیت های اجتماعی محلات و حمل و نقل و ترافیک و... ورود دارد.

شهردار منطقه 7 مطرح کرد: شهر ها زنده و پویا هستند و هرروز یک اتفاق جدید در سطح شهر رخ می دهد بنابراین ما در شهر تهران احتیاج داشتیم تا نیروی جوان، توانمند و مشارکت جو در اداره امور به ما یاری نمایند.

وی توضیح داد: شما شهرداران مدارس در خانواده ها و محلات خود با مسائل روز روبرو هستید و با نگاه خود این مسائل را آنالیز می کنید بنابراین حضور شما به عنوان شهردار مدرسه تمرینی است تا در آینده بتوانید نقش پررنگ تری را در شهر داشته باشید. شما باید یادبگیرید چگونه مدیر باشید و به مسائل و مسائل اهمیت بدهید و، چون نگاهتان با نگاه ما بسیار متفاوت است می توانید مسائلی را یادآوری کنید که به ما در اداره شهر یاری اساسی کند.

حاجوی تاکید نمود: در جریان این طرح ما شما شهرداران مدارس را آماده می کنیم تا در جهت توسعه و رشد به عنوان همکاران ما کار کنید تا در آینده نزدیک افراد خوب و فرهیخته ای داشته باشیم تا در امور کشوری و شهری یاری رسان ما باشند.

وی یادآور شد: تمام مسائل و مواردی که شهرداران مدارس مطرح می نمایند با جدیت مورد آنالیز و تحلیل قرار می گیرند و کوشش می کنیم تا به سر انجام رسیدن آن ها از هیچ کوششی فروگذار نباشیم.

شهردار منطقه 7 ضمن تشریح موقعیت جغرافیایی منطقه، گفت: به دلیل وجود مراکز مهم فرهنگی، تجاری و اداری در این منطقه شما وظایف سخت تر و متفاوت تری را بر دوش خود دارید.

وی تاکید نمود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا ماهی یکبار معاونین و شهرداران مدارس با معاونین منطقه جلسه داشته باشند و در این جلسه مسائل و موضوعات مختلف را مطرح و ارزیابی نمایند و هر فصل هم در شورای مدیران حضور داشته باشند و چکیده موضوعات مطرح شده در جلسات خود با معاونین منطقه را مطرح نمایند تا از این طریق با جلسات مدیریتی در سطح بالا هم آشنا شوند.

حاجوی در خاتمه با اشاره به برگزاری انتخابات شهردار مدرسه در مدرسه استثنایی دکتر خزائلی، اعلام نمود: سال جاری ما کوشش کردیم تا با برگزاری این انتخابات در مدرسه استثنایی دکتر خزائلی این عزیزان را هم هرچه بیشتر وارد عرصه های تصمیم گیری کنیم، زیرا معلولین و توان یایان با مسائل و مسائلی روبرو هستند که باید برای رفاه حال آن ها و حضور پر رنگ تر آن ها در شهر در اولویت اقدامات شهری قرار گیرد.

لازم به ذکر است در خاتمه این نشست شهرداران مدارس منطقه 7 احکام خود را از سمیه حاجوی دریافت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 770

به "نشست شهردار منطقه 7 با شهرداران مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شهردار منطقه 7 با شهرداران مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید