هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا! ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است

به گزارش تا بینهایت، رئیس سازمان تیم های ملی پرورش اندام: رقابت های آسیا برای ایران کوچک است، ما حریفی در این مسابقات نداریم حتی تیم های سوم و چهارممان هم به آسیا بفرستیم، قهرمان می گردد.

هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا! ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است

رضا سلطانی نژاد، رئیس سازمان تیم های ملی پرورش اندام در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره کسب مقام اول تیم ملی پرورش اندام در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رقابت های آسیا برای ایران کوچک است.

تیم های سوم و چهارممان هم بفرستیم به آسیا قهرمان می شود، ما حریفی در این مسابقات نداریم.

او ادامه داد: پتانسیل رشته پرورش اندام به قدری در ایران بالا است که می توانیم 6 تا تیم به مسابقات اعزام کنیم.

سخت ترین رقابت برای بچه ها در خود ایران است، سطح مسابقات داخل ایران سخت تر است و ورزشکاران بعد از پیروز شدن در کشور، نگرانی ای بابت مسابقات آسیایی ندارند زیرا که آسان تر از رقابت های داخلی است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

رئیس سازمان تیم های ملی پرورش اندام در خصوص رقابت های پیش رو اظهارکرد: حدودا 11 روز دیگر مسابقات انتخابی تیم ملی برای رقابت های جهانی اسپانیا برگزار می شود. که میزبانی رقابت های انتخابی تیم ملی، بین کرمان و تهران برگزار می شود. امیدواریم مانند گذشته قهرمانی جهان را تکرار کنیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

رشته بدنسازی آمار ورزش در کشور را بالا برده و کمبود درصد بی فعالیتی در رشته ها را جبران نموده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

سلطانی نژاد در خصوص شرایط مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: تیم وقتی از مسابقات برمی شود از زمانی که به فرودگاه می رسد دیگر بازیکنان عضو تیم ملی نیستند و باید مجددا تست بدهند برای حضور در تیم، حتی قهرمان جهان هم باید این شرایط را رعایت کند و در انتخابی شرکت کند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی در خصوص اینکه هادی چوپان می تواند مجددا قهرمان مسابقات مستر المپیا شود، بیان نمود: هادی چوپان 4 سال قبل هم باید قهرمان مسابقات مستر المپیا می شد و در کل جهان هیچ پدیده ای نزدیک به هادی نیست و سال جاری نسبت به سال قبل پیشرفت نموده و جهش چند پله ای داشته است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

وی درباره انتظارات از مسئولین اضافه کرد: چندین سالی است از مسئولین هیچ انتظاری نداریم. حتی قهرمانان جهانمان هم دیده نمی شوند، ما حتی مدیرکل ورزش جوانان تهران هم نمی توانیم ببینیم با اینکه هیچ درخواستی هم نداریم.

امیدوارم کسانی پست و مقام بگیرند که ورزشکاران را درک نمایند و طوری رفتار ننمایند که انگار ما دشمنشان هستیم.

هر مدالی در میادین بین المللی ارزش دارد و تفاوتی ندارد که این مدال ها از کشتی باشد یا از پرورش اندام. اگر کشتی یا تکواندو سالی چندتا قهرمانی جهان بیاورد رشته پرورش اندام بیشتر مدال میاورد، خواهشی که دارم این است مسئولان تفاوتی بین رشته ها قائل نشوند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2278

به "هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا! ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هادی چوپان قوی تر از سال قبل در مستر المپیا! ، سلطانی نژاد: آسیا برای ایران کوچک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید