پاری سن ژرمن و چلسی در پی به خدمت دریافت دوناروما

به گزارش تا بینهایت، دروازه بان جوان تیم فوتبال میلان در تیررس دو باشگاه پاری سن ژرمن و چلسی واقع شده است.

پاری سن ژرمن و چلسی در پی به خدمت دریافت دوناروما

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین اطلاع داد؛ دو باشگاه پاری سن ژرمن و چلسی نسبت به خدمت دریافت جان لوئیجی دوناروما از میلان علاقه مند هستند. طبق این گزارش، قهرمان فرانسه برای جذب دروازه بان 21 ساله روسونری حاضر است آلفونس آرئولا، دروازه بان 27 ساله خود را که در حال حاضر به طور قرضی در رئال مادرید است را هم وارد این معامله کند، این در حالی است که چلسی در نظر دارد کپا آریسابالاگا را به میلان بدهد و در مقابلش دوناروما را به ترکیب آبی پوشان لندنی اضافه کند.

با این حال باشگاه میلان، ترجیح می دهد دوناروما را بفروشد تا بودجه باشگاه افزایش یابد که در این شرایط ممکن است پاری سن ژرمن دست برتر را داشته باشد، چون از لحاظ اقتصادی نسبت به چلسی در شرایط بهتری است.

پیش از این نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده بود باشگاه یوونتوس میخواهد در تابستان 2020 شانس خود را برای به خدمت دریافت جان لوئیجی دوناروما امتحان کند و دروازه بان ایتالیایی میلان را یکی از اهداف اصلی خود در فصل نقل وانتقالات تابستانی آینده در نظر دارد.

دوناروما 21 ساله که قرارداد فعلی اش با میلان در سرانجام فصل آینده به سرانجام می رسد، در حالی مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته که پیش از این از رئال مادرید، منچستریونایتد و آرسنال هم به عنوان مشتریان او یاد شده بود.

ارزش دروازه بان جوان میلان 50 میلیون یورو تخمین زده شده و او در حال حاضر با دریافت 6 میلیون یورو در سال، بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان میلان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 942

به "پاری سن ژرمن و چلسی در پی به خدمت دریافت دوناروما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن و چلسی در پی به خدمت دریافت دوناروما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید