چرخه انتقال کرونا را چگونه در محل کار قطع کنیم؟

به گزارش تا بینهایت، در محل کار و ادارات افراد ساعت های طولانی را در کنار یکدیگر سپری می نمایند و با رعایت بعضی نکات بهداشتی می توان از ابتلا به کووید 19 پیشگیری کرد.

چرخه انتقال کرونا را چگونه در محل کار قطع کنیم؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، این روز ها ویروس منحوس کرونا در کشور و سراسر دنیا شیوع پیدا نموده است و به منظور جلوگیری از چرخه انتقال بیماری بسیاری از کارمندان دور کار شده اند، اما در این میان بعضی از مشاغل اداری هستند که امکان دورکاری برای آنها میسر نیست و کارمندان باید ساعات طولانی را در اداره و بیرون از منزل سپری نمایند.

در محیط بیرون از خانه وسیله هایی در دسترس افراد جامعه آلوده به ویروس کرونا هستند همچنین در صورت حضور فیزیکی در اداره ها و محل کار باید به رعایت بهداشت توجه ویژه داشت، زیرا محل کار و ادارات محیط هایی هستند که افراد ساعت های طولانی را در آن سپری می نمایند و امکان دارد با تعداد افراد بیشتری هم در تماس باشند .

بیماری کرونا تا به امروز درمان قطعی ندارد و باید با رعایت یکسری قوانین از بروز و شیوع گسترده این بیماری جلوگیری کرد، از طرفی تهویه مناسب در محل کار می تواند در کاهش شیوع بیماری موثر باشد.

تماس دست با سیستم های سخت افزاری محیط کار مثل رایانه می تواند موجب ابتلا به بیماری باشد لذا به تمام افراد توصیه می گردد حین کار با وسایل از تماس دست آلوده با صورت، چشم و دهان خود جدا خودداری نمایند.

حضور در محیط های پر ازدحام یکی از علل شیوع ویروس کروناست، لذا سعی گردد در محل کار از ازدحام خودداری کرد.

توصیه متخصصان به کارمندان رعایت فاصله فیزیکی حداقل دو متری و شست و شوی مکرر دست ها با آب و صابون به مدت 20 ثانیه است، زیرا ضدعفونی کردن مرتب دست ها در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار موثر است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1370

به "چرخه انتقال کرونا را چگونه در محل کار قطع کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرخه انتقال کرونا را چگونه در محل کار قطع کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید