کاپیتان گل گهر سیرجان: بعد از 3 سال من را تهدید به کتک زدن کردند، اشکم را درآوردند و دلم نیست بمانم

به گزارش تا بینهایت، در عمل بدترین امکانات را دارم با اینکه در حرف به من می گویند ما تو را دوست داریم. عده ای از طرفداران با من بد شده اند و کاری کردند که دلم اینجا نباشد.

کاپیتان گل گهر سیرجان: بعد از 3 سال من را تهدید به کتک زدن کردند، اشکم را درآوردند و دلم نیست بمانم

کاپیتان تیم گل گهر سیرجان گفت: سه سال برای این تیم زحمت کشیدم اما بدترین حرف ها و کنایه ها را شنیدم.

علیرضا ابراهیمی در گفت وگو با فارس، درخصوص حضور در ایام تعطیلات نیم فصل گفت: تعطیلات متاسفانه خوش نمی گذرد، درگیر یکسری مسائل هستم که مسائلی را برای من بوجود آورده با این حال فعلا در کنار خانواده هستم و سعی می کنم روزهای آرام و خوبی را پشت سر بگذارم.

ابراهیمی در تشریح دلیل ناراحتی اش بیان کرد: مسئولانی که مربوط به جدایی من هستند، به من قول جدایی داده بودند اما اکنون با من همکاری نمی نمایند برای همین فکرم درگیر شده است.

وی در خصوص اینکه چرا قصد جدا شدن از گل گهر را دارد، گفت: من 3 سال در این تیم هستم و بیشترین حرف و طعنه و کنایه را شنیدم. در عمل بدترین امکانات را دارم با اینکه در حرف به من می گویند ما تو را دوست داریم. عده ای از طرفداران با من بد شده اند و کاری کردند که دلم اینجا نباشد. من 3 سال برای این تیم زحمت کشیدم، یاری کردم این تیم از لیگ یک به لیگ برتر بیاید اما مسائلی وجود دارد که من را اذیت می نماید.

مدافع تیم گل گهر سیرجان در خصوص اینکه چه مسائلی باعث آزار او شده بیان کرد: الان به دنبال رضایتنامه ام هستم، ممکن است حرفی بزنم که برای جدایی با من همکاری ننمایند. من کرمانی هستم و مردم شهر سیرجان هم روی بعضی مسائل حساس هستند. حرف و حدیث های زیادی برای من درست شده، بعضی از طرفداران فکر می کردند من اینجا با مدیران و هیات مدیره رابطه خیلی خوبی دارم و از بیشترین امکانات برخوردارم و بهترین ها را دارم ولی درواقع بدترین ها برای من بوده است.

وی ادامه داد: هجمه خیلی سنگینی علیه من ایجاد شد تا حدی که حتی مرا تهدید به کتک زدن در سطح شهر کردند. با این شرایط ادامه کار برایم سخت است و دوست ندارم که اینطور به من بی احترامی گردد. در استادیوم 10 نفر تیم تشویق می شوند اما به نام من که می رسند، انگار نه انگار که کاپیتان این تیم هستم.

ابراهیمی اضافه کرد: اگر این مسائل فقط برای یک نیم فصل بود، می گفتم مسئله ای نیست و تحمل می کنم اما سه سال است که این مسائل برای من ایجاد شده. به خاطر اینکه من در این تیم بازی می کنم، مسائل زیادی هم برای تیم درست شده و عده ای حتی کوشش می نمایند که تیم گل گهر سیرجان سقوط کند و سعی می نمایند به تیم ضربه بزنند.

کاپیتان گل گهر در خصوص اینکه آیا با سرمربی تیم درمورد این موضوع صحبت نموده، گفت: صحبت کوتاهی با مجید جلالی داشتم و او به یاری خودش گفت با من صحبت کند. آنقدر فشار روی من بود که من در این سن یک ساعت اشک ریختم، او حرفی نزد و رفت و به مجید جلالی گفت علیرضا حق دارد. بعد از آن با خود سرمربی صحبت کردم که به من گفت بمان و بجنگ. خودش به من حق داد اما من گفتم اگر برد بیاوریم و تیم از شرایط بد خارج گردد، تصمیم به جدایی دارم. جلالی به من اعتقاد دارد، به من می گوید بمان و بجنگ، حتی می توانی به تیم ملی برسی اما وقتی آرامش نباشد، تیم ملی که هیچ به لیگ سه هم نمی توانم برسم.

ابراهیمی درمورد اینکه آیا با مدیران باشگاه در این مورد صحبتی داشته، گفت: با مدیران باشگاه صحبت نکردم و این کار را هم نخواهم کرد. اگر مدیری، مدیر باشد دوپهلو حرف نمی زند و جلوی این مسائل را می گیرد. دست کاپیتان تیمش را می گیرد نه اینکه به روی خودش نیاورد تا هجمه زیادی روی بازیکن درست گردد. آنها یکبار با من صحبت نکردند که بگویند تو حق داری و من را آرام نمایند. به مدیران باشگاه گفتم لیدر شما برای من شماره کارت فرستاده اما هیچ واکنشی نشان ندادند. نمی دانم چرا از 4 لیدر می ترسند. به آنها گفتم لیدرها را اخراج کنید تا شرایط تیم درست گردد. اگر چیزی می گویم برای تیم شهر سیرجان می گویم. به من می گفتند این مسائل را درست می کنیم اما فردا دوباره همان اتفاقات می افتاد.

وی در پاسخ به این سوال که تا خاتمه نیم فصل چقدر دریافتی از باشگاه داشته، گفت: جالب است که الان در نیم فصل هستیم اما قراردادم هنوز کامل بسته نشده است. من باید تا خاتمه نیم فصل 50 درصد می گرفتم اما فقط 30 درصد دریافت کردم. متاسفانه در قراردادم ذکر نکردیم که اگر 50 درصد پرداخت نگردد، می توانم قرارداد را فسخ کنم و نمی دانم چرا مدیر برنامه ام این را پیش بینی ننموده بود.

مدافع گل گهر ادامه داد: متاسفانه پیش بینی بنده فسخ در قراردادم نشده، اگر بند فسخ داشتم، بدون دغدغه تا الان جدا شده بودم و با تیم جدید قرارداد بسته بودم و در آن شهر خانه هم گرفته بودم. به هرحال با مجید جلالی صحبت کردم و قرار است دلی به توافق برسیم و رضایتنامه ام را بدهد. به او گفتم خودم تمایل به ماندن ندارم و او هم گفت دوست دارم آرامش داشته باشی، برای همین فکر می کنم این مشکل را حل نماید.

ابراهیمی در خصوص پیشنهاد دیگر تیم های لیگ فزونی گفت: 6-5 پیشنهاد خوب دارم. با آنها صحبت کردم و قرار شده با مدیران باشگاه گل گهر صحبت و در حل این مشکل به من یاری نمایند. اما یکی از آنها با مدیران باشگاه گل گهر صحبت نموده و به آنها گفته اند 3 میلیارد بدهید.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 697

به "کاپیتان گل گهر سیرجان: بعد از 3 سال من را تهدید به کتک زدن کردند، اشکم را درآوردند و دلم نیست بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان گل گهر سیرجان: بعد از 3 سال من را تهدید به کتک زدن کردند، اشکم را درآوردند و دلم نیست بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید