کیه لینی: تاریخ سری A علیه ماست، برای قهرمانی کار ساده ای نداریم

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: مدافع ملی پوش تیم یوونتوس اطمینان دارد که بانوی پیر می تواند سومین قهرمانی متوالی خود در سری A ایتالیا را به دست بیاورد اما به هم تیمی هایش هشدار داد که کار ساده ای پیش رو ندارند.

کیه لینی: تاریخ سری A علیه ماست، برای قهرمانی کار ساده ای نداریم

به گزارش خبرنگاران، غول های شهر تورین فصل گذشته پیروز شدند با اختلاف 9 امتیاز نسبت به ناپولی به دومین عنوان قهرمانی خود در اسکودتو برسند و حالا بیانکونری ها امیدوارند که بتوانند از عنوان قهرمانی خود دفاع نمایند.

جورجیو کیه لینی، مدافع بانوی پیر در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: تاریخ ثابت نموده که کسب 3 عنوان قهرمانی متوالی خیلی سخت بوده و از این حیث تاریخ سری A علیه ماست.

وی اضافه کرد: ما باید هرکاری که برای رسیدن به سومین قهرمانی مان ضروری است انجام بدهیم ولی این کار همانند قدم زدن در پارک نخواهد بود. ما سال گذشته هم در کسب قهرمانی کار ساده ای نداشتیم و در ماه ژانویه فاصله تیم ها در جدول خیلی کم شده بود.

مدافع ملی پوش بیانکونری ها توضیح داد: در حالی که بعضی از مردم فکر می کردند چون ما درگیر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هستیم دچار افت می شویم موتور تیم مان با قدرت آغاز به کار کرد.

کیه لینی معتقد است ناپولی، میلان، اینتر و فیورنتینا بزرگ ترین چالش یوونتوس برای قهرمانی در فصل پیش رو هستند.

مدافع 28 ساله یوونتوس در خاتمه اعلام کرد: ناپولی تغییرات کلی داشته و با در اختیار دریافت مربی جدید با سبکی متفاوت بازی خواهد نمود. تیم هایی همچون میلان، اینتر و فیورنتینا رقبای جدی ما برای دفاع از عنوان قهرمانی در سری A هستند.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 304

به "کیه لینی: تاریخ سری A علیه ماست، برای قهرمانی کار ساده ای نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیه لینی: تاریخ سری A علیه ماست، برای قهرمانی کار ساده ای نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید