1000 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی با اشاره به اجرای هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی در استان گفت: این پروژه ها در مناطق روستایی در حوزه آب، برق، گاز و مسکن در دست اجرا است و پیش از این نیز 700 پروژه عمرانی در این بخش ها در مازندران بهره برداری گردیده بود.

1000 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد

اسلامی کاهش نرخ بیکاری را ناشی از اجرای پروژه های عمرانی و اشتعالزایی در مازندران عنوان نمود و نرخ بیکاری در فصل بهار گذشته در استان را 8.8 درصد بیان کرد که یک درصد کمتر از بهار سال گذشته است.

اسلامی گفت: در بخش اشتغال روستایی 165میلیارد تومان تسهیلات به 11 هزار نفر پرداخت شد و این تسهیلات همچنان در اختیار کار آفرینان قرار می گیرد.

وی گفت: در مجموع در دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری خوبی در بخش زیرساختی انجام شد که با وجود محدودیت مالی دولت، میزان سرمایه گذاری در مقایسه با دولت های گذشته مطلوب بود.

استاندار مازندران با اشاره به رشد 48درصدی ترانزیت بار در بندرامیرآباد ابراز امیدواری کرد تا با افتتاح اسکله ریلی رورو کارکرد بندر افزایش بیشتری داشته باشد و بندر امیرآباد قابلیت های زیادی دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده گردد.

استاندار مازندران گفت که با اجرای طرح تغییر ساعات کار اداری حدود 15درصد کمبود برق استان جبران شد و با این کار حدود 400 مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شد و توانست میزان خاموشی را با وجود تعطیلی یک واحد نیروگاه نکا جبران کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 28

به "1000 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1000 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در مازندران اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید