15 عکس پروفایل پدر فوت شده با فریاد دلتنگی فرزند

به گزارش تا بینهایت، تقدیم به پدری که ندارم … میان تمام نداشتن ها دوستت دارم … شانس دیدنت را هر روز ندارم … ولی دوستت دارم… وقتی دلم هوایت را میکند حق شنیدن صدایت را ندارم… ولی دوستت دارم… وقت هایی که روحم درد دارد و میشکند شانه هایت را برای گریستن کم دارم… ولی دوستت دارم… وقت دلتنگی هایم آغوشت را برای آرام شدن ندارم … ولی دوستت دارم …. آری همه وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت و میان تمام نداشتن ها باز هم با تمام وجودم… دوستت دارم پدرم روح بزرگت شاد وقرین رحمت باد. در این مطلب گلچینی از عکس پروفایل پدر فوت شده و از دست رفته را آماده نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

15 عکس پروفایل پدر فوت شده با فریاد دلتنگی فرزند

مجموعه عکس پروفایل پدر فوت شده

پروفایل پدر فوت شده غمگینپروفایل پدر فوت شده و آسمانیپروفایل پدر فوت شده و عصر پنجشنبهمتن زیبا برای پدر فوت شدهپروفایل مشکی پدر فوت شدهپروفایل دلتنگی پدر فوت شدهپروفایل خاطرات پدر فوت شدهپروفایل پدر فوت شده با متن زیباپروفایل غمناک برای پدر فوت شدهپروفایل تلخ برای پدر فوت شدهپروفایل غمگین برای پدر فوت شدهپروفایل مشکی برای پدر از دست رفتهپروفایل مشکی برای پدر از جهان رفتهپروفایل سیهاه برای پدر فوت شده

سخن آخر

در این قسمت از سایت روزانه عکس نوشته های غمگین پدر فوت شده و عکس پروفایل فوت پدر را آماده کردیم که امیدوارم مورد توجهتان قرار گرفته باشد.

شما همچنین می توانید مجموعه جملات عاشقانه پدر به دختر (20 متن زیبا برای فرزند دختر) و 11 شعر زیبا و دلنشین پدرانه را نیز در انگیزه بخوانید و متن آنها را در استوری خود به اشتراک بگذارید و ارادتتان را نسبت به او ابراز کنید.

عزیزان همراه انگیزه، نباید فراموش کنید که ما منتظر خواندن نظرات ارزشمند شما هستیم؛ در پایین همین صفحه با ما در ارتباط باشید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1197

به "15 عکس پروفایل پدر فوت شده با فریاد دلتنگی فرزند" امتیاز دهید

6 کاربر به "15 عکس پروفایل پدر فوت شده با فریاد دلتنگی فرزند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 عکس پروفایل پدر فوت شده با فریاد دلتنگی فرزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید