5 لپ تاپ برتر و سبک برای سفر در سال 2018

به گزارش تا بینهایت، وب سایت یک پزشک - میثاق محمدی زاده: گاهی انتخاب بین لپ تاپ های با پرفورمانس بالا و با حداکثر قدرت پردازشی و لپ تاپ های پرتابل جمع و جور با توان مناسب، خیلی سخت می گردد. در این مطلب می خواهیم تعداد لپ تاپ برتر سبک مناسب را به شما معرفی کنیم.

5 لپ تاپ برتر و سبک برای سفر در سال 2018

این 5 لپ تاپ از میان 12 گزینه موجود در سال 2018 انتخاب شدند و تمرکز بیشتر روی معیارهایی مانند قابلیت های حمل و نقل، راحتی صفحه کلید، عمر باتری و قدرت محاسباتی بوده است.

گوگل پیکسل بوک

لپ تاپی یک کیلوگرمی از جنس فلز صیقل خورده و شیشه گوریل گلاس تا هیچ گاه از همراه بردن اش خسته نشوید و چندان هم نگران کثیفی یا ضربه دیدن آن نباشید.

یکی از قدرتمندترین لپ تاپ سبک زون و سفری بازار است که هیچ گاه احساس کمبودی با آن نخواهید داشت. پردازنده چهار هسته ای Core i7 با 16 گیگابایت حافظه رم به شما اجازه می دهد سریع تر کارها را سروسامان بدهید و البته چند کار را با هم پیش ببرید.

گوگل پیکسل بوک به فناوری شارژ سریع مجهز است تا طی 15 دقیقه بتوانید بیش از 2 ساعت شارژ باتری به دست بیاورید. البته، این دستگاه می تواند 9 ساعت شارژ باتری به شما بدهد که باز هم یک ویژگی مثبت برای گردشگران و همواره مسافران است.

این لپ تاپ با گوشی های پیکسل گوگل به خوبی جفت شده تا بعضی از کارها را سریع تر و راحت تر انجام دهید. این دو دستگاه بدون احتیاج به وای فای به یکدیگر متصل شده و با مود تبلت امکان تماشای ویدیو خواهید داشت.

ظرفیت ذخیره سازی این دستگاه به یک ترابایت می رسد ولی از سیستم عامل کروم سود می برد که از ابزارهایی مانند آفیس مایکروسافت یا مرورگرهای خارج از اکوسیستم گوگل پشتیبانی نمی کند.

البته به زودی، امکان نصب ویندوز 10 روی لپ تاپ های پیکسل بوک هم فراهم می گردد.

مایکروسافت سرفیس

اولین لپ تاپ جایگزین مک بوک ایر برای طراحان و افرادی است که به طراحی زیاد علاقه نشان می دهند.

مایکروسافت این لپ تاپ را بسیار زیبا و ظریف طراحی و در رنگ های متنوع به همراه قلم و انواع کاورها روانه بازار نموده است. صفحه کلید و تاچ پد این لپ تاپ بسیار نرم و راحت هستند و جای خالی مناسبی برای قرارگیری کف دست دارد.

وزن این دستگاه 1.25 کیلوگرم است و 14 ساعت عمر باتری به شما می دهد. یعنی حدود یک نصف روز می توانید بدون شارژ در شهر بگردید و از لپ تاپ بهره ببرید.

مایکروسافت سرفیس در چندین پیکربندی عرضه شده است که پیشنهاد می کنیم شما بالاترین سخت افزار را با پردازنده Core i7 و 16 گیگابایت حافظه رم انتخاب کنید. اگر اطلاعات زیادی برای ذخیره سازی دارید؛ می توانید ظرفیت 1 ترابایتی را انتخاب کنید تا دیگر احتیاجی به هارددیسک خارجی نداشته باشید.

مایکروسافت به طور پیش فرض روی این لپ تاپ ویندوز 10 نسخه S را نصب نموده است که شاید برای بعضی کاربران محدودیت های نرم افزاری داشته باشد. خوش بختانه، مایکروسافت اجازه می دهد نسخه های ویندوز 10 قدرتمندتری نصب کنید تا در سفر مجموعه کاملی از اپلیکیشن های دلخواه را همراه تان داشته باشید.

دل ایکس پی اس 13

لپ تاپ XPS 13 از نو طراحی شده است که نتیجه آن کاهش وزن 142 گرمی، کاهش ضخامت 0.22 اینچی و در کل 45 درصد کوچک تر از مک بوک ایر است. گاهی اوقات به هر لپ تاپی صفت سبک و نازک را می دهیم در حالی که به معنای واقعی کلمه باید گفت دل XPS 13 یک لپ تاپ بسیار سبک و نازک است.

یک صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با فناوری InfinityEdge برای نمایش تصاویر 4K دارد. شما هیچ گا از کار کردن با این لپ تاپ خسته نمی شوند و بابت کوچکی آن احساس ناخوش آیندی نخواهید داشت.

جنس بدنه این لپ تاپ از آلومینیومی است که غالبا در ساخت قطعات خودروها استفاده می گردد. وزن 1.25 کیلوگرمی آن باعث می گردد در فرودگاه یا داخل هواپیما سریعا لپ تاپ را باز نموده و راحت تایپ کنید.

دوربین وب کم این لپ تاپ در پایین صفحه نمایش نصب شده است و زاویه مناسبی برای عکاسی یا ویدیوکنفرانس به شما نمی دهد. اما دیگر مشخصات و امکانت این لپ تا برای یک همسفر کاملا مناسب هستند.

لنوو تینک پد کربن ایکس 1

نسل ششم لپ تاپ های تینک پد Carbon X1 شرکت لنوو برای کسب وکارها طراحی شده و تا 15 ساعت عمر باتری در کارهای روزانه غیرموازی می دهد.

این لپ تاپ از نسل هشتم پردازنده های 4 هسته ای اینتل سود برده و به چندین درگاه ورودی شامل USB استاندارد، USB-C، مینی DisplayPort و HDMI مجهز شده است.

حسگر اثر انگشت، وب کم دارای کاور، صفحه نمایش HDR با کیفیت بسیار عالی و صفحه کلید جمع وجور از دیگر مشخصات این لپ تاپ هستند. تینک پد کربن ایکس 1 یک ماشین محاسباتی خوب برای بهره وری بالا و افراد همواره فعال است.

این لپ تاپ در برابر شوک، حرارت و لرزش مقاوم است. جزو اولین لپ تاپ هایی است که می تواند با دستیار صوتی الکسا جفت گردد و اگر از رنگ و طراحی آن خوش تان بیاید؛ دیگر هیچ غمی نخواهید داشت.

هواوی میت بوک ایکس پرو

هواوی در چند سال اخیر، رشد بسیار خوبی در ساخت لپ تاپ داشته و حالا لپ تاپ میت بوک ایکس پرو او می تواند یک جایگزین عالی برای مک بوک های اپل باشد.

هفته پیش در یک پزشک، درباره این لپ تاپ به طور مفصل صحبت کردیم و گفتیم از آخرین نسل پردازنده های Core i7 اینتل و درایوهای ذخیره سازی SSD سود می برد تا یکی از سریع ترین لپ تاپ های جهان باشد.

میت بوک ایکس پرو از صفحه نمایشی 13.9 اینچی با دقت تصویر 3K و لمسی سود می برد. 16 گیگابایت حافظه رم روی آن در اختیار دارید و وزن آن تنها 1.33 کیلوگرم است چون از جنس فلز آلومینیوم با طراحی بسیار نازک و ضخامت 14.9 میلی متر است.

لپ تاپ هواوی به 4 بلندگوی استریو و دالبی اتمس مجهز شده است که بهترین کیفیت صدا را در میان تمام لپ تاپ های تست شده دارد. پدترک بزرگ آن باعث می گردد به ماوس احتیاجی نداشته باشید و صفحه کلید با نور پس زمینه و ضدآب هم مزیت بعدی است.

دروبین این لپ تاپ در صفحه کلید تعبیه شده است که شاید زیاد مورد توجه قرار نگیرد.

منبع: برترین ها
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 223

به "5 لپ تاپ برتر و سبک برای سفر در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 لپ تاپ برتر و سبک برای سفر در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید