50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه احداث می گردد

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: مدیرعامل خیریه عترت بوتراب خوی گفت که این مؤسسه، 50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه احداث می نماید.

50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه احداث می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از دهدشت، سیدناصرمحمدسیدی شامگاه آدینه دوم آبان، در نشست مشترک فرماندار و مدیر کل و مدیران شهرستانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید یک اولویت بندی منسجم از نیازهای ایتام شهرستان داشته باشیم.

مدیرعامل خیریه عترت بوتراب خوی با بیان اینکه ایتام با مسائل معیشتی رو به رو هستند،اضافه کرد: بیشتر مسائل ایتام مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

وی اهداف راه اندازی مؤسسه خیریه عترت بوتراب را کمک به تأمین نیازهای اساسی و برطرف تنگناها و مسائل مختلف ایتام عنوان و توضیح داد: این امر با بهره گیری از امکانات بالقوه و بالفعل مردمی مؤسسات و نهادهای خیریه به وسیله جلب مشارکت آنها و انجام فعالیت های مختلف آموزشی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، حمایتی، تبلیغاتی و اعطای وام قرض الحسنه به ایتام تحت پوشش انجام می گردد.

محمدسیدی گفت: در حال رایزنی برای تأسیس شعب مؤسسه خیریه عترت بوتراب در پایتخت انگلیس و کشور سوئیس هستیم.

مدیرعامل خیریه عترت بوتراب خوی گفت: در صورت همکاری مسئولان کمیته امداد، تا 9 ماه دیگر 50 واحد مسکونی برای ایتام و مددجویان این شهرستان توسط مؤسسه عترت بوتراب ساخته و تحویل نیازمندان می گردد.

وی درباره شرایط احداث مسکن مددجویان شرح داد: مبلغ 5 تا 6 میلیون تومان احداث این واحدها توسط کمیته امداد و بخشی به وسیله وام اعطایی بنیاد مسکن تأمین می گردد و اقساط وام نیز، از سوی مؤسسه خیریه بازپرداخت خواهد شد.

محمدسیدی بحث تربیت و مسائل فرهنگی مربوط به ایتام را مهم دانست و توضیح داد: باید در تربیت و بحث اجتماعی کردن ایتام همچون فرزندان و خانواده خود، برای آنها دغدغه و برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرعامل خیریه عترت بوتراب با بیان اینکه باید به مسائل اعتقادی ایتام بیش از پیش توجه کرد، اضافه کرد: می توان با تربیت صحیح و رشد فرهنگی و اجتماعی زمینه اشتغال صحیح و سالم ایتام را ایجاد کرد.

وی در انتها تأکید کرد که مؤسسه متبوعش با ایجاد کارگاه های آموزشی و پرداخت کمک هزینه، ایتام را در زمینه اشتغالزایی کمک می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 857

به "50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید