شروع ثبت نام مدعیان ریاست فدراسیون کشتی، انتخابات اواسط بهمن!

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، بسیاری از اهالی کشتی همچنان با دغدغه برگزاری هر چه سریعتر مجمع عمومی فدراسیون کشتی روبرو و در انتظار رونمایی از رئیس جدید هستند تا شاید او بتواند فراز و فرودهای اخیر کشتی را به آرامش و ثبات برساند.

شروع ثبت نام مدعیان ریاست فدراسیون کشتی، انتخابات اواسط بهمن!

طبق اعلام برخی از منابع مطلع، متولیان وزارت ورزش در نظر دارند تا انتها آذرماه، زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی را معین و اعلام کند که با توجه به این زمان می توان پیش بینی کرد، روزهای ابتدایی دیماه به ثبت نام کاندیداها اختصاص داده خواهد شد.

طبق قانون، مدعیان رسیدن به جایگاه ریاست فدراسیون کشتی 10 روز مهلت دارند رسما برای رقابت در انتخابات مجمع ثبت نام نموده و وارد گود شوند. سپس نوبت به مسئولان دستگاه های نظارتی می رسد تا در یک بازه زمانی 45 روزه به آنالیز و تایید صلاحیت کاندیداها بپردازند.

با یک حساب سرانگشتی می توان دریافت که اگر وزارت ورزش قصد معین تکلیف فوری و سریع فدراسیون کشتی را داشته باشد باید انتخابات مجمع را اواسط بهمن ماه برگزار و رئیس جدید را تعیین کند.

از سویی دیگر برخی چهره های مدعی احراز پست ریاست فدراسیون کشتی در روزهای پی رو تمام کوشش خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند در رسیدن به هدفشان موفق شوند. در نتیجه روزهای انتهای ماه جاری برای آنها بسیار حیاتی و تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 108

به "شروع ثبت نام مدعیان ریاست فدراسیون کشتی، انتخابات اواسط بهمن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام مدعیان ریاست فدراسیون کشتی، انتخابات اواسط بهمن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید