اشتغال 89 نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت در چرداول

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران، مراد یگانه روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: 56 طرح زیربنایی و عمرانی با اعتبار بیش از 29 میلیارد تومان هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

اشتغال 89 نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت در چرداول

وی ادامه داد: این طرح ها با 89 نفر اشتغالزایی و در زمینه های عمران شهری و روستایی، اجرای طرح هادی، روکش آسفالت ، مدارس ، ساختمان های اداری فرهنگی ،کانال های کشاورزی ، تامین آب آشامیدنی شهری و روستایی و عشایر، برق و راهداری، دهیاری ها و مسکن محرومین و مرکز بهداشت و سلامت و گازرسانی افتتاح و سیلوی 20 هزار تنی گندم نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار داشت: بالغ بر 25 میلیارد ریال برای ورودی شهر سرابله و حذف نقاط حادثه خیز این مسیر اختصاص یافته و هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است و انجام پروژه ورودی و تقاطع غیرهمسطح شهر سرابله با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال نهایی شده و در روزهای آینده عملیات اجرای این طرح شروع می شود.

به گفته یگانه مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه های مختلف در طول دولت تدبیر و امید در شهرستان چرداول بالغ بر سه هزار میلیارد ریال است و اعتبارات ملی در سطح چرداول افزایش زیادی داشته و اعتبارات تملک دارایی امسال 360 میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نکرده است.

وی افزود: ارتقاء هلیلان به شهرستان و آسمان آباد به بخش در دست اقدام است و در دولت تدبیر و امید به 46 روستا و 2 شهر این شهرستان گازرسانی شد که برای این موضوع اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال هزینه شده و در زمینه روشنایی معابر و اصلاح شبکه برق بالغ بر 200 میلیارد ریال هزینه و به 73 روستا و پنج شهر این شهرستان ارائه خدمات صورت گرفت.

به گفته یگانه اعتبارات دهیاری های شهرستان در دولت تدبیر و امید با افزایش چهار برابری مواجه بوده بطوری که در سال 96 و 97 مبلغ 67 میلیارد ریال اعتبار داشته اند و در مجموع در حوزه های مختلف در شهرستان چرداول سه هزار و 280 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 963 نفر انجام شده است.

وی افزود: در راستای آبرسانی به روستاها و عشایر شهرستان، ایجاد مجتمع آبرسانی شله کش50 میلیارد ریال؛ مجتمع آبرسانی دراشکفت 10 میلیارد ریال؛ مجتمع آبرسانی گلدره هشت میلیارد ریال؛ شبکه آب شباب 30 میلیارد ریال و فاضلاب شباب با مبلغ 100 میلیارد ریال؛ مجتمع داجیوند 20 میلیارد ریال و چاه آب عشایری تورم سه و 60 میلیارد ریال و چاه آب کل کل و بابامرادی و صیدنظری علیا چهار میلیارد ریال انجام شده یا در حال اجرا است.

اولویت مهم وزارت نیرو آغاز و شروع ساخت سد چناره است

فرماندار چرداول یادآور شد: اولویت مهم وزارت نیرو آغاز و شروع ساخت سد چناره است که دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد و ساخت این طرح در آینده ای نزدیک شروع می شود.

فرماندار چرداول گفت: در دولت تدبیر و امید 300 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی احداث شده و احداث 6 پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان به سرانجام رسیده و در حوزه ورزش شهرستان بالغ بر 19 میلیارد و 300 میلیون ریال فعالیت انجام گرفته است و با بهره برداری از پروژه های ورزشی سرانه فضای ورزشی شهرستان به استاندارد استانی 80 سانتی مترمربع به ازای هر نفر می رسد.

یگانه گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب شهری با احداث تصفیه خانه و شبکه فاضلاب سرابله، احداث مخزن آب شرب شهر آسمان آباد و توسعه شبکه آبرسانی شهرهای سرابله، آسمان آباد و توحید و نصب سیستم تله متری در شهر سرابله و محصور سازی محوطه تاسیسات آب شهری بالغ بر 230 میلیارد ریال هزینه کرده است.

وی تاکید کرد: دولت توجه ویژه ای به حوزه کشاورزی شهرستان داشته به طوری که در این مدت تعداد 39 کانال و 11جاده بین مزارع با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و ایستگاه پمپاژ کهره داجیوند با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال و شبکه آبیاری تحت فشار حدود 550 هکتار با مبلغ 54 میلیارد ریال یعنی در مجموع 592 میلیارد ریال انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 16

به "اشتغال 89 نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت در چرداول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال 89 نفر با بهره برداری از طرح های هفته دولت در چرداول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید