اولگنار سولسشایر: برنلی مانند هر تیم دیگری برای پیروزی به اولدترافورد می آید، از هر رویدادی استقبال می کنم

به گزارش تا بینهایت، اولگنار سولسشایر از تیمش انتظار تداوم پیروزی ها را دارد.

اولگنار سولسشایر: برنلی مانند هر تیم دیگری برای پیروزی به اولدترافورد می آید، از هر رویدادی استقبال می کنم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در هفته پیش روی لیگ برتر انگلیس مقابل برنلی از بازیکنان خود خواست ضمن تداوم روند خوبشان، کماکان پیروز شوند.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: تا جای ممکن همه افراد در باشگاه می مانند. هیچ قراردادی با کسی منعقد نشده اما هنوز چند روز دیگر از فصل جابجایی زمستانی باقی است. چندان درگیر مذاکرات نیستم. پس از هر رویدادی استقبال می کنم.

او در ادامه اضافه نمود: نتایج و عملکردبرنلی گویای قدرتش است. می دانیم قرار است با تیمی رو به رو شویم که مانند هرتیم دیگری در لیگ برتر، برای کسب 3 امتیاز به اینجا می آید. باید مهیای قدرت فیزیکی و قرار دادن 2 بازیکن جلوی زمین آن ها باشیم. خودمان هم دگرگون شده ایم. از نطر تدافعی مقابل آرسنال خیلی خوب ظاهر شدیم، از محوطه جریمه واقعا خوب دفاع کردیم و این موضوع مقابل برنلی هم اهمیت خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 140

به "اولگنار سولسشایر: برنلی مانند هر تیم دیگری برای پیروزی به اولدترافورد می آید، از هر رویدادی استقبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولگنار سولسشایر: برنلی مانند هر تیم دیگری برای پیروزی به اولدترافورد می آید، از هر رویدادی استقبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید