ببینید: فیلم کوتاه No Mans Sky با حضور چهره های آشنا

به گزارش تا بینهایت، به تازگی یک فراوری کننده محتوای یوتیوب، به همراه دختر پنج ساله خود فیلم کوتاهی در دنیای بازی No Mans Sky ساخته است. این اثر به تازگی سر و صدای زیادی را در فضای اینترنت به راه انداخته و واکنش سازندگان بازی را به همراه داشته است.

ببینید: فیلم کوتاه No Mans Sky با حضور چهره های آشنا

در این فیلم ده دقیقه ای که Nomad Squadron نام دارد، آملیا به همراه جوخه خود به جست و جو و گشت و گذار در فضا می پردازد و به دنیای بیگانگان پا می گذارند. گرگ میلر (روزنامه نگار بازی و مجری معروف)، آستین کرید و خاویر وودز (کشتی گیر حرفه ای و یکی از هواداران پر و پا قرص بازی) در این فیلم کوتاه ایفای نقش می نمایند.

ساخت این فیلم کوتاه حدود شش ماه به طول انجامیده است. مت سیلورمن (سازنده اثر) در پستی اشاره نمود که فیلم برداری و ضبط آن ها تنها قسمت کوچکی از کار بوده است. او برای ساخت فیلم از تصاویر و ویدیوهای داخل بازی استفاده نموده، به همین دلیل جای گذاری بازیگران و چینش آن ها در کنار هم سخت ترین بخش کار بوده است. سیلورمن درباره این موضوع نوشته: درهم آمیختن تصاویر و سینمایی کردن همه چیز چالش برانگیزترین موضوع ساخت بود.

او اضافه نمود: مجبور بودم بسیاری از مسائل فنی را حل و فصل کنم. به خاطر همین ساخت فیلم مدت زیادی طول کشید. ظاهرا همین سختی کار باعث شده تا سیلورمن فعلا بی خیال ساخت ادامه فیلم گردد.

لازم به ذکر است که شان موری (خالق No Mans Sky) هم در صفحه توییتر خود از فیلم و سازندگان آن تمجید کرد.

بازی No Mans Sky تاکنون جهت پرپیچ و خمی را برای رسیدن به این نقطه پیموده است. بازی با ایده های جاه طلبانه استودیوی Hello Games اسم و رسمی برای خود دست و پا کرد و توانست تا نام خود را در فهرست موردانتظارترین بازی های سال 2016 قرار دهد. با این حال، بازی در زمان انتشار خود با سر به زمین خورد و در سرانجام سال پیروز شد تا نام خود را در فهرست ناامیدنماینده ترین بازی های سال 2016 ثبت کند. هرچند شکست بازی منجر به ترک سازندگان نشد و آن ها سعی کردند تا با انتشار به روزرسانی های مختلف به صورت مرتب و رایگان، بازی را به همان چیزی که مد نظر هواداران بود، نزدیک نمایند. بزرگ ترین به روزرسانی No Mans Sky نوامبر سال گذشته در اختیار کاربران نهاده شد.

استودیوی Hello Games هم اکنون مشغول ساخت بازی The Last Campfire است. این بازی در امسال میلادی برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیم اینفورمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 145

به "ببینید: فیلم کوتاه No Mans Sky با حضور چهره های آشنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: فیلم کوتاه No Mans Sky با حضور چهره های آشنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید