درخشان: دست پرسپولیس خالی بود، کاشیما با حوصله بازی کرد

به گزارش تا بینهایت، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید تیم کاشیما با خیال آسوده تری پای به فینال گذاشت و تیم برانکو باتوجه به همه محدودیت هایش، کار بزرگی کرد.

درخشان: دست پرسپولیس خالی بود، کاشیما با حوصله بازی کرد

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگاران درباره شکست پرسپولیس ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به نایب قهرمانی این مسابقات اعلام کرد: پرسپولیس بازی خوبی کرد و آنجه در توان داشت را گذاشت. این تیم با توجه به داشته ها و نداشته هایش، آنچه را که می توانست انجام داد. باید اذعان داشت که پرسپولیس دستش خالی بود و با این شرایط تا اینجا هم که رسیده، کار بزرگی انجام داده است.

او اضافه نمود: یادمان باشد برای قهرمان شدن در آسیا باید بیشتر از این ها کار کرد. بازیکنان پرسپولیس زحمت زیادی کشیده و مردانه جنگیدند اما ببینید تیم های رقیب آسیایی از چه بودجه و امکاناتی برخوردارند.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین ضمن قدردانی از طرفداران پرسپولیس گفت: باید تشکر ویژه ای از تماشاگران کرد که بسیار در این موفقیت سهیم بودند. آن ها باوجود باخت تیم شان در فینال، بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند. این اتفاق اثر خوبی روی AFC و فیفا گذاشت تا آن ها بدانند در ایران چه تماشاگران خوب و چه امنیتی وجود دارد.

درخشان درباره عملکرد فنی تیم کاشیما ژاپن نیز توضیح داد: تیمی که آنجا دو گل زده تعیین است که در بازی برگشت به آب و آتش نمی زند. آن ها حرفه ای عمل نموده و با صبر و حوصله، بازی را مدیریت کردند. کاشیما در این بازی خوب دفاع کرد و در ضد حمله نیز خطرساز بود. آن ها نشان دادند تیم حرفه ای هستند که بازی خارج از خانه را هم بلدند.

او اضافه نمود: خیال کاشیما به خاطر بازی رفت، راحت تر بود و با حوصله بازی می کرد اما در سوی دیگر، فشار زیادی روی پرسپولیسی ها بود. آن ها می خواستند به قهرمانی برسند و استرس زیادی داشتند. با این حال باید به بازیکنان پرسپولیس خسته نباشید گفت چون همه کوشش خوبی کردند. دست همه شان درد نکند.

درخشان در خاتمه درمورد حضور بانوان در استادیوم برای تماشای بازی فینال به خبرنگاران گفت: اتفاق بسیار عالی ای بود و فتح باب خوبی شد تا این موضوع، ادامه دار باشد. من از قبل مطمئن بودم با حضور طرفداران اتفاقی روی سکوها نمی افتد چرا که مردم ما فهیم هستند و وقتی خانواده و خانم حضور دارند، نزاکت را رعایت می نمایند. به نظرم قدم خوبی بود تا خانواده ها در آینده به استادیوم بیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 92

به "درخشان: دست پرسپولیس خالی بود، کاشیما با حوصله بازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: دست پرسپولیس خالی بود، کاشیما با حوصله بازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید