فوتبال دنیا، فدریکو دی فرانچسکو: به داگلاس کاستا فحاشی کردم اما توهین نژادپرستانه نه!

به گزارش تا بینهایت، فوتبال دنیا - فدریکو دی فرانچسکو اعتراف کرد که به بازیکن برزیلی تیم فوتبال یوونتوس توهین نموده اما نه به سبکی نژادپرستانه.

فوتبال دنیا، فدریکو دی فرانچسکو: به داگلاس کاستا فحاشی کردم اما توهین نژادپرستانه نه!

به گزارش خبرنگاران، فدریکو دی فرانچسکو، بازیکن تیم فوتبال ساسولو که درگیری اش با داگلاس کاستا، مهاجم برزیلی یوونتوس در بازی اخیر دو تیم در تورین منجر به محرومیت 4 جلسه ای بازیکن بانوی پیر شد، این شایعه که توهین نژادپرستانه او به کاستا، بازیکن حریف را وادار به دریگری و پرتاب آب دهان نموده را تکذیب کرد، هر چند منکر این موضوع نشد که در شدت دریافت درگیری دو طرف تأثیرگذار بوده است.

فرزند سرمربی رم پس از پیروزی تیمش در بازی شب گذشته (جمعه) مقابل امپولی در هفته پنجم سری A گفت: در شبکه های اجتماعی به شخصیت من حمله گردیده است. من ناراحت شدم اما سعی کردم که از این ماجرا فاصله بگیرم و از سرمربی ام و خانواده ام بابت حمایت شان تشکر می کنم. جدول رده بندی سری A ایتالیا

دی فرانچسکو اضافه کرد: من فقط می خواهم درباره زمین فوتبال و کار خودم صحبت کنم و این اتفاقی که افتاد را به دست فراموشی بسپارم چون یادآوری آن چیز خوبی نیست. به هر حال این اتفاقی است که اتفاق افتاده است.

بازیکن تیم فوتبال ساسولو در پاسخ به این سؤال که چه چیزی به کاستا گفته که منجر به از کوره در رفتن او گردیده است، گفت: چه گفتم؟ نمی خواهم درباره اش صحبت کنم. فحاشی کردن در زمین فوتبال طبیعی است اما من مطلقاً خطاب به کاستا از الفاظ نژادپرستانه استفاده نکردم. قسم می خورم که هیچ اهانت نژادپرستانه ای به او ننموده ام و الان هم دیگر تمایل ندارم که تا انتها دوران بازیگری ام درباره این موضوع جواب بدهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 50

به "فوتبال دنیا، فدریکو دی فرانچسکو: به داگلاس کاستا فحاشی کردم اما توهین نژادپرستانه نه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، فدریکو دی فرانچسکو: به داگلاس کاستا فحاشی کردم اما توهین نژادپرستانه نه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید